معرفی انواع بک لینک (9مدل بک لینک در سئو خارجی) - SEOEDU

صفحه قوانین سایت داشته باشید این نکته تاثیر مستقیمی بر روی سئو و پارامترهای گوگل ندارد. نکته : در سایت های نام

توسط HEYDARINEWS در 29 دی 1399

صفحه قوانین سایت داشته باشید این نکته تاثیر مستقیمی بر روی سئو و پارامترهای گوگل ندارد. نکته : در سایت های نامرتبط پست مهمان درج نکنید. اگر هم فعلا وبسایتی ندارید ، یا مثل تیم آکادمی فرین قصد دارید یک سری PBN با موضوعات عام بسازید و سایت های مختلف را با آن افزایش رتبه دهید ، باز هم باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. چگونه گوگل لینک سازی شبکه یا PBN را تشخیص می دهد. شبکه های لینک معمولا با استفاده از وبلاگ های رایگان و قالب های استاندارد ایجاد می شوند. سعی کنید برای درج لینک های خود در این سایت ها حتما از کوتاه کننده های لینک استفاده کنید. بر این اساس حتی اگر هم گوگل لینک سازی شما را تشخیص دهد و جریمه کند به این دلیل که خودتان لینک سازی را انجام داده اید قادر خواهید بود به آسانی لینک های بی کیفیت خود را بشناسید سپس حذف کنید و این گونه لازم نیست جریمه ای هم پرداخت کنید. به همین دلیل یک مدیر سایت یا یک سئو کار یکی از کارهای که باید همیشه انجام دهد این است که بک لینک رایگان و با کیفیت برای سایت خود بسازد، ساختن بک لینک چیزی نیست که با یک روز کار کردن و یا یک تعداد ساختن بک لینک تمام شود.

اگر خودتان فرآیند لینک سازی شبکه یا PBN را انجام دهید دیگر نیازی به نظارت نیست. استفاده از شبکه خصوصی لینک سازی یا PBN رواج زیای یافته است، ولی نهتنها نیازمند صرف منابع زیادی است، بلکه گوگل نیز این روش را غیرطبیعی و کلاه سیاه شناسایی میکند. قبل از اینکه الگوریتم های گوگل به قدرتمندی الان شوند شما تنها با ساخت یک دامنه یا وبسایت و کپی کردن محتوای دیگر سایت ها که معتبر بودند می توانستید که سایت خود را همیشه به روز رسانی کنید اما اگر به تازگی می خواهید لینک سازی شبکه یا PBN را انجام دهید باید بدانید که تمامی وبسایت هایی که قصد دارید از آن ها بک لینک تهیه کنید باید محتوای جدید و مختلفی داشته باشند. به همین منظور شما باید هاست خود را از شرکت های مختلفی تهیه کنید همچنین برای هر وبسایت خود آی پی شخصی بگیرید که این کار ممکن است هزینه ی زیادی را در بر بگیرد.

سئو یا SEO که مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد به عملیات بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو برای عبارت های کلیدی مربوط به زمینه فعالیت شرکت ها گفته می شود. اما سایت هایی که بک لینک های قوی از وبسایتهای دیگر دریافت کرده اند ، از دید گوگل اعتبار بیشتری دارند و قابل اعتمادتر هستند که همین مسئله موجب افزایش رتبه آنها در گوگل می شود. شما در ابتدا دامنه هایی را خریداری می کنید که دارای اعتبار، ارزش و لینک های خوبی می باشند اما اگر شما یک برنامه ی مداومی برای بالابردن کیفیت انجام ندهید ممکن است پس از مدتی بی ارزش شده و توسط گوگل شناسایی شوید. برای این که شناخته نشوید دو راه بیشتر ندارید اول اینکه دامنه های خود را به اسم اشخاص مختلفی به ثبت برسانید دوم اینکه اطلاعات شخصی یا همان whois خود را پنهان کنید البته با روش دوم ممکن است گوگل به شما مشکوک شود به همین دلیل بهتر است از روش اول بهره بگیرید.

یکی دیگر از تکنیک ها برای تغییر اطلاعات بهره گیری از CDN می باشد که این ابزارها موجب پنهان شدن اطلاعات هاست و تغییر دی ان اس سایت می شوند اما با این تکنیک نیز ممکن است به راحتی توسط ای پی سایت شناخته و جریمه شوید. اگر افراد نسبت به سایت هایی که از آن ها لینک می گیرند شناخت کافی داشته باشند در برابر سایت رقیب، تولید محتواهای بی اساس، کم شدن اعتبار سایتی که از آن بک لینک می گیرند و کم شدن کیفیت نگرانی نخواهند داشت. اما دقت داشته باشید که هر گونه شبیه سازی در این کار موجب جریمه شدن سایت می شود. البته به عوامل دیگر هم بستگی دارد به طور مثال اگر لینک های خروجی یک صفحه بسیار زیاد باشد اما ارزش سایت برای گوگل بالا باشد تاثیر آن خنثی خواهد شد. با بروز رسانی مداوم وب سایت خود به روش استاندارد ( آموزش محتوا سازی استاندارد )، سایت خود را پیشرفت دهید ، کلیدواژه های مهم را بولد کنید و کلماتی را که در صفحات دیگر وب سایت شما توضیح مناسبی برای آن داده شده است را به صفحات داخلی وب سایت خود لینک کنید ، در هر متن و محصولی که ارائه می کنید همواره به فکر جستجو گران گوگل باشید که از چه کلمات و واژه هایی بایستی استفاده کنید تا شما را بهتر پیدا کنند ، استفاده از تصاویر را جدی بگیرید ، در آینده ای نزدیک پس از ارتقاء وب سایت ، شما با حجم زیادی ورودی روبروی خواهید شد که از بخش تصاویر گوگل وارد سایت شما می شوند ، برای هر تصویری که منتشر می کنید توضیح مناسبی در بخش alt قرار دهید و هنگام انتخاب توضیح نیز به فکر جویندگان گوگل باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن