لینک سازی PBN چیست + آموزش ساخت بک لینک PBN

برای لحظهای تاثیر بکلینک بر روی رتبهبندی گوگل را فراموش کنید. با اینکار شما نه تنها به رتبهبندی خود کمک میکنید

توسط HEYDARINEWS در 20 فروردین 1400

برای لحظهای تاثیر بکلینک بر روی رتبهبندی گوگل را فراموش کنید. با اینکار شما نه تنها به رتبهبندی خود کمک میکنید بلکه میتوانید، مدافعان و طرفداران برند قدرمتندی را برای خود کسب کنید که تاثیر بالایی بر روی فضای کسب و کار اینترنتی دارند. این روزها کلمات کلیدی میتوانند نقش مهمی در رتبهبندی گوگل ایفا کنند. ساخت لینک یا همان لینک بیلدینگ هنوز هم در بالابردن سایت شما در موتورهای جستوجو نقش مهمی ایفا میکند؛ اما فرایند و روش آن عوض شده است. شما آیتمها و محصولاتتان را برای آنها میفرستید، آنها نیز برای مخاطبان شما ویدئویی توضیحی دربارۀ آن محصول میسازند. در حال حاضر یکی از ابزار محبوب موجود، وبلاگنویسی ویدئویی است. PBN از لحاظ فنی یک استراتژی SEO blackhat نیستند . صفحه و کلمه کلیدی که در نظر دارید برای لینک سازی از لحاظ on page seo بررسی کنید. هیچگاه از تعداد زیادی لینک در مقالات برای لینک بیلدینگ استفاده نکنید.

اشتباه نکنید. منظورمان از مصاحبه، شغل مصاحبهگری نیست. همچنین میتوانید صفحاتی که دارای محتواهای ارزشمند و جذاب هستند به کاربران ارائه دهید؛ مطالعات موردی، لندینگپیجهای سرگرمکننده و محتواهای گرافیکی انواعی از این موارد هستند. برخی از تکنیکهای لینک بیلدینگ مؤثر که میتوانید در کسبوکارتان از آن استفاده کنید ارائه شده است. قبلاً شما میتوانستید با استفاده از هرزنامهها مخاطبان زیادی به دست آورید؛ اما اکنون این راه به روی شما بسته شده است. اگر محتوای تصویری شما کیفیت مناسبی داشته باشد، احتمالا بسیاری از افراد آن را کپی یا بازنشر می کنند. محتوای معتبر منتشر کنید. هرچند الگوریتمهایی که توسط گوگل استفاده میشوند محرمانه هستند و گوگل آنها را مخفی نگه میدارد و گاه به گاه تنها بخشی از آن را منتشر میکند، کمپانی ماز در سال ۲۰۱۵ نظرسنجی میان وبسمترها انجام داده که نتایج آن را در زیر آوردهایم تا بتوانید بهتر متوجه شوید که بک لینک چیست .

صفحات خود را بروز نگه دارید و بگذارید کاربرانتان هم بدانند که محتواهایتان، دقیقا در چه تاریخی بروز رسانی شده اند. اما اگر بخواهیم بسیار کوتاه به این سوال پاسخ دهیم، خلاصه اش می شود: شناخت پرسونای مخاطب انتخاب عنوان و تیتر مناسب نگارش مقدمه ی جذاب انتخاب و نگارش چکیده ی کامل ساده نویسی و نکات مهم دیگری که در آموزش نوشتن رپورتاژ به آن پرداخته ایم. بسیار هم عالی. البته پیش بینی ما این هست که حداقل تا لینک 5 از صفحه اول هم بتونید با این پکیج اجرا شده و دستور العمل هایی که به شما داده شد راه پیدا کنید. طبق اعلام گوگل بک لینک نوفالو ارزش و اعتباری را به سایت ما منتقل نمیکند ولی ایجاد تعادل میان تعداد لینک های فالو و نوفالو یکی از معیارهای مهم الگوریتم پنگوئن برای تشخیص طبیعی بودن لینک سازی خارجی سایت است. لینک های طبیعی بدون هیچ گونه اقدام از طرف صاحب سایت تولید می شود، به طور مثال یک توریست در وبلاگ خود براساس تجربه یا علاقه به یک سایت مرکز توریستی لینک می دهد و بعبارتی آن را معرفی میکند، اینگونه لینک ها، لینک طبیعی گفته می شود.

۵۹ درصد به قدرت برند در فضای آفلاین، تعداد دفعات ذکر شدن آن در رزونامهها و به طور کلی رسانه و مواردی از این دست بستگی دارد. ۹۴ درصد به مدل موضوعات، نوع محتوا، تعداد آنها و مربوط بودن آنها به موضوع و غیره بستگی دارد. ۹۴ درصد مربوط به تعداد لینکها، کیفیت آنها و قدرت دامنه بستگی دارد. ۲۴ درصد به دفعاتی و کیفیتی که در شبکههای اجتماعی مانند توئیتر، فیسبوک و گوگلپلاس به اشتراک گذاشته شده است بستگی دارد. سایت شما اگر در حوزه فروش تجهیزات ورزشی ، اخبار ورزشی ، آموزش، مربی ، باشگاه های ورزشی و موارد مشابه فعالیت دارد به راحتی می توانید با چند بکلینک باکیفیت مخاطبان بیشتری را جذب کنید. اگر تمامی دامنه های وب سایت شما به نام یک نفر یا یک شرکت ثبت شود. حال این سوال پیش می آید که گوگل چگونه می فهمد تمام این صفحات و وبلاگ ها برای یک نفر است. قبلا نیز اشارهای مختصر کردیم که اگر دو وبسایت از لحاظ تمام پارامترهای سئو مانند سئو درونصفحهای، سئو محتوا و سئو تکنیکال یکسان باشند، این سئو برونصفحهای یا به عبارتی بکلینکها و لینکسازی هستند که سرنوشتساز میشوند.

تا کنون شما را با چند اصطلاح تخصصی مربوط به لینکسازی آشنا کرده، به سراغ تعریف آن رفتیم و اشاره کاملی به تاثیر و اهمیت بکلینک در سئو کردیم. یک لینک خوب توسط سایتی که بازدید بالایی دارد میتواند منجر به هدایت ترافیک بالایی به وبسایت شما شود. ۰۶ درصد به کارایی، تعداد سرچ در مرورگرها، مقدار، تنوع و نرخ کلیک کوئریها بستگی دارد. ۲۱ درصد به طول دامنه، زمان واکنش HTTP سایت و مواردی از این دست بستگی دارد. با صاحب سایت مبا تماس بگیرید و از او بخواهید لینک مورد نظر را با لینک شما جایگرین کند. آیا میدانستید بسیاری از لینکهایی که زمانی به یکی از سایتهای رقیب شما داده شده است مشکل پیدا کردهاند و ریدایرکت ۴۰۴ میدهند. غافل از اینکه این سوال را پاسخ نداده اند؟ علت این امر موارد مختلفی از جمله پاک شدن صفحه مورد نظر باشد. ما در تیم آکادمی فرین ، زمانی که به صورت دستی بک لینک میسازیم، از سایت های ایرانی و خارجی با دامنه های com - ir - edu - org و … در سئو داخلی کلیه عملکرد ها و کنترل بر روی سایت در دست خود ما است و کاربران باید طل عملکرد ما رفتار کنند اما در سئو خارجی وضعیت دیدگاه و نگاه کاربران نسبت به سایت ما دستمان نیست و هیچگونه کنترلی بر روی آنها نداریم .

تاثیر بکلینک در سئو و به طور کلی کسبوکار ما چگونه است؟ آقا یه سوال مهم: من تعدادی بک لینک از سایتای معروف خریدم (در قالب مقاله ۱۰۰۰ کلمه ای) با حالت nofollow حالا میخاسم آدرس اون صفحاتی از این سایتا که در مورد سایت من حرف زدنو توی سایت خودم بذارم و لینک بدم به همون صفحات (به عنوان تبلیغ خودم که بگم فلان سایت از ما تعریف کرده) آیا منم باید نوفالو لینکشون کنم یا فالو؟ در انتها از اینکه تا انتهای این مقاله از شبکه دانش فراپیام با ما همراه بودید نهایت تشکر را داریم. شما می توانید برای کسب و کارهای دیگر نقد و بررسی بنویسید یا از بقیه آشنایان درکسب و کارهای دیگر بخواهید در مورد سایت شما نفد و بررسی بنویسند که از این طریق لینک های زیادی به سایت شما هدایت می شود. بکلینک به زبان ساده لینکی است که از یک سایت دیگر برای وبسایت خود دریافت میکنیم. پس از مصاحبه حتماً یک راه ارتباطی برای تماس با خودتان در اختیار آن فرد قرار دهید. پس از ساخت اینفوگرافیک، آن را در شبکههای اجتماعی و وبسایتهای خبری ارسال کنید. پس اجازه دهید ۵ گامی که برای آغاز کار نیاز داریم را با هم مرور کنیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن