قالیشویی شهران

قالیشویی شهران شهران یکی از محله های شمال غرب تهران است . قالیشویی های زیادی، شعبه های خود را در این ناح

توسط HEYDARINEWS در 25 اردیبهشت 1400

قالیشویی شهران

قالیشویی شهران

شهران یکی از محله های شمال غرب تهران است . قالیشویی های زیادی، شعبه های خود را در این ناحیه تاسیس کرده اند. یکی از این قالیشویی ها، قالیشویی ملکه می باشد. قالیشویی شهران در مرکزیت این محله قرار گرفته است. به همین دلیل ساکنان کوهسار و جنت آباد و... می توانند از خدمات قالیشویی ملکه بهره مند شوند. اهالی کوهسار و محله های مجاور، علاقه مند هستند تا نیاز خود را از طریق قالیشویی ملکه برطرف کنند.

بهترین قالیشویی تهران:

قالیشویی شهران، یکی از بهترین قالیشویی های تهران است. همان طور که گفتیم دسترسی سایر مناطق به این قالیشویی بسیار راحت است. علاوه بر آن ساکنان این مناطق می توانند از خدمات منحصر به فرد قالیشویی ملکه در شعبه شهران بهره مند شوند. خدمات قالیشویی شهران، در مقایسه با سایر  قالیشویی ها ، بسیار ارزان تر و متنوع تر است. در ادامه می توانید با انواع این خدمات آشنا شوید.

این خدمات شامل شست و شوی فرش های ماشینی و دست بافت، شست شوی موکت و مبلمان، ترمیم پوسیدگی و سوختگی فرش، رفوگری و.... است. مواردی که ذکر شد از اصلی ترین خدماتی هستند که قالیشویی شهران به ساکنان شمال غرب تهران ارائه می دهد. برای دریافت خدمات قالیشویی، شما می توانید با شعبه محله خود تماس بگیرید.

ارزان ترین قالیشویی تهران:

قالیشویی شهران یکی از ارزان ترین قالیشویی های تهران است. نرخ تعرفه در این قالیشویی بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که کیفیت سرویس دهی و خدمات رسانی در این قالیشویی نسبت به سایر قالیشویی ها ، دارای تفاوت های بسیار زیادی است. دیگر لازم نیست به دنبال دفاتر قالیشویی ارزان بگردید. هر کدام از خدماتی که به فرش های شما مربوط می شود، ما با قیمت بسیار ارزان به شما ارائه می دهیم.

این قالیشویی زیر نظر اتحادیه قالیشوییان فعالیت می کند. کلیه خدمات آن مطابق با دستورالعمل های این اتحادیه، قیمت گذاری می شوند. پس توجه داشته باشید که نرخ تعرفه، از تعرقه اتحادیه قالیشوییان پیروی می کند. به شما پیشنهاد می کنیم در هر محله ای از تهران که ساکن هستید، با شعبه ناحیه خود تماس بگیرید و خدمات ما را با قیمتی ارزان دریافت کنید.

چه عواملی قالیشویی ملکه را از سایر قالیشویی ها متمایز می کند؟

قالیشویی ملکه، برای شستن فرش های خود از هیچ کارخانه و کارگاهی استفاده نمی کند. درباره این موضوع، قالیشویی ملکه تنها به خود وابسته است و هیچ گونه وابستگی به کارخانه و شرکتی  ندارد. این جنبه یکی از جنبه های منحصر به فرد این  قالیشویی به حساب می آید.

پرسنل مجرب و زبده قالیشویی ملکه، در کمترین زمان ممکن برای خدمت رسانی به شما ارسال می شوند. هر خواسته ای که داشته باشید می توانید آن ها را با پرسنل مطرح کنید تا آن را در حین انجام رعایت کنند. پکیج سرویس های قالیشویی شهران شامل رفوگری و ترمیم آسیب ها ، ریشه کشی و از بین بردن سوختگی های فرش است.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر در محدوده شمال غرب تهران سکونت دارید و از خدمات قالیشویی ما استفاده نکرده اید، حتما نام قالیشویی ملکه در ناحیه شهران را به خاطر بسپارید. در صورتی که قالیشویی ملکه یکی از انتخاب های شما بود، ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که به نحو احسن رضایت شما را جلب کنیم.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن