خرید فروش خودرو در محدوده 800 تا 850 میلیون

زمانی که برای خرید فروش خودرو اقوام می‌کنیدف باید به فاکتورهای متفاوتی توجه داشته باشید. اولین و مهم‌ترین موضو

توسط HEYDARINEWS در 15 دی 1399

زمانی که برای خرید فروش خودرو اقوام می‌کنیدف باید به فاکتورهای متفاوتی توجه داشته باشید. اولین و مهم‌ترین موضوع این است که قیمت دقیق خودرو را بدانید. در حال حاضر مشاهده می‌کنید که قیمت خودرو با نوسانات لحظه‌ای روبرو است. در این شرایط اگر مرجعی دقیق و معتبر برای بیان قیمت دقیق هر خودرو وجود داشته باشد، می‌توان با خیال آسوده اقدام به خرید فروش خودرو نمود. در این مقاله قصد مطرح کردن 3 پیشنهاد عالی خرید خودرو بین 800 تا 850 میلیون تومان را داریم. قیمت و مشخصات فنی و ویژگی‌های هر خودرو نیز بیان می‌شود.

سوناتا 2014 فول YF

خرید فروش خودرو سوناتا 2014 فول YF به معنای داشتن خودرویی خوش ‌ساخت کره‌ای است. در سدان سوناتا 2014 فول YF  خودرویی اسپرت است که امکانات متنوعی برای شما به ارمغان می‌آورد. خرید فروش خودرو سوناتا 2014 فول YF در محدوده قیمتی 830 تا 870 میلیون تومان انجام می‌شود. ولی باید سایر رقبای این خودرو نیز زیر نظر داشته باشید؛ زیرا سوناتا قیمتی بیشتر از رقبایش به ثبت رسانده است.

امکانات ایمنی و رفاهی سوناتا در حد مناسب و خوبی قرار دارد. همچنین فضای کافی در داخل کابین وجود دارد و کاملا جادار و راحت است؛ به طوری که سفری راحت را برای سرنشینان فراهم می‌کند. مصرف سوخت آن نیز پایین بوده و سطح ایمنی بالایی دارد. مجموع این مزایای به معنای سفری راحت و لذت بخش برای خانواده خواهد بود. هنگام خرید فروش خودرو سوناتا 2014 فول YF باید به معایب آن نیز توجه داشت. تعلیق خشک، شتابگیری نه چندان مناسب و سریع از جمله این معایب هستند. اما با در نظر گرفتن تمامی مزایا و معایب می‌توان گفت که این خودرو اکثر انتظارات را برآورده کرده و حتی در مورد کیفیت ساخت و امکانات، در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

اسپورتیج 2014 فول SL

کمپانی کیا در سال 2010 خودرو اسپورتیج 2014 فول SL را به بازار جهانی معرفی کرد و سال 2011 به عنوان یک شاسی‌بلند جذاب وارد خیابان‌های ایران شد. این خودرو شتابی معادل 10.4 ثانیه برای حرکت از سکون تا صد کیلومتر زمان صرف می‌کند. میزان مصرف سوخت در مسیری ترکیبی 9.6 لیتر در هر 100 کیلومتر مسافت است. به همین دلیل خودرویی پر مصرف محسوب می‌شود.موتور 2.4 لیتری اسپورتیج توان تولید 176 اسب بخار قدرت دارد و 227 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده خودرو نیز از نوع اتوماتیک و 6 سرعته است و نیروی موتور را از طریق یک محور محرکه دیفرانسیل جلو به چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

 فضای داخل کابین به شکل مناسبی طراحی شده و کاملا جادار است. ظاهر خودرو نیز مانند فضای داخلی آن زیبا و لوکس طراحی شده است و مورد استقبال قرار می‌گیرد. از جمله معایب این خودرو هزینه بالای نگهداری از آن است. از سوی دیگر فضای داخل کابینت چندان باکیفیت نیست. اگر قصد خرید فروش خودرو اسپورتیج را دارید، قیمت آ؛ن در محدوده  920 تا 970 میلیون تومان قرار دارد.کار ساده‌ای نیست.

کیا سراتو 2017 فول

شرکت کیا با طراحی سراتو 2017 فول، خودرویی ارزان‌تر از اسپورتیج را روانه بازار نمود. خرید فروش خودرو سراتو در محدوده قیمتی 830 تا 860 میلیون تومان قرار دارد. از مزایای قابل توجه در این خودروی کره‌ای، رانندگی نرم و راحت آن به همراه امکانات رفاهی مناسب است. همچنین در داخل کابین آن حس آسودگی توأم با شیک و لوکس بودن را تجربه می‌کنید. کیا سراتو خودرویی با امنیت بالا برای سرنشینان و راننده است؛ به همین جهت سفری ارام و لذت بخش را با آن تجربه خواهید کرد.

از جمله مشخصات فنی خودرو شتاب آن است که در شرایط مطلوبی قرار دارد و سرعت صفر تا صد را در مدت زمان 10.5 ثانیه طی می‌کند. یک موتور 2 لیتری با تنفس طبیعی در پیشرانه آن قرار دارد و 159 اسب بخار قدرت و 194 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده اتوماتیک آن نیز 6 سرعته است. مصرف سوخت این خودرو در حد متعادلی قرار دارد و برای هر صد کیلومتر مسافت نیاز به 7.2 لیتر بنزین دارد.

کلام پایانی

بازار امروز خودرو در شرایط نوسانات شدید قرار دارد؛ به طوری که قیمت خرید فروش خودرو به صورت روزانه و گاهی لحظه‌ای تغییر می‌کند. در این بین دلالان نیز از آشفته بازار خودرو نهایت استفاده را می‌کنند و تشنج این بازار را بیشتر می‌کنند. اگر مرجعی مطمئن در دسترس باشد، می‌توان از قیمت دقیق و روزانه هر مدل خودرو اطلاع یافت. در اینصورت خرید فروش خودرو به راحتی و بدون دردسرهای جستجوی قیمت انجام خواهد شد.

همراه مکانیک با ارائه ابزاری کاربردی قیمت دقیق و کارشناسی شده هر خودرو در همه مدل‌ها را بیان می‌کند.

روش کار در این ابزار به این صورت است که بعد از انتخاب خودرو و مدل دقیق آن، می‌توانید میزان کارکرد خودرو و رنگ بدنه را در قسمت‌های مختلف مانند گلگیرها، سپرها، کاپوت، ستون و... مشخص می‌کنید. با مشخص کردن تمامی اطلاعات و مشخصات مختلف یک خودرو در ابزار همراه مکانیک، قیمت کارشناسی شده خرید فروش خودرو  به طور دقیق محاسبه ونشان داده می‌شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن