جدیدترین ردیاب و Gps خودرو در ایران

درصورتیکه خودرو به سرقت رفت نیز میتوانید بهسرعت اطلاعات مربوط به سرقت را در اختیار پلیس قرار دهید. میتوانید در

توسط HEYDARINEWS در 23 دی 1399

درصورتیکه خودرو به سرقت رفت نیز میتوانید بهسرعت اطلاعات مربوط به سرقت را در اختیار پلیس قرار دهید. میتوانید در عرض چند ثانیه با گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود که به سیستم ردیاب متصل است، موقعیت خودرو را شناسایی کنید و در اختیار پلیس قرار دهید. البته نصب ردیاب شنوددار بر روی خودرویی که متعلق به دیگریست، برای انجام استراق سمع، جرم محسوب شده و پیگیری قضایی به همراه دارد. اما با تحقیق درباره انواع مدلهای ردیاب خودرو میتوانید دستگاهی را پیدا کنید که امکانات مختصر و کافی را در اختیار شما قرار دهد و نیازهای شما را با هزینه کمتر برطرف نماید. توجه داشته باشید که هر چه مدل ردیاب شما بالاتر باشد، نصب آن نیز پیچیده تر می شود و طبیعتا قیمت آن نیز گران تر است. مدل آفلاین در بازار کمیاب است و معمولا دارندگان وسایل نقلیه به دلیل وجود امکانات بیشتر، از ردیابهای آنلاین استفاده میکنند. در جواب باید بگوییم که از نظر قانون جمهوری اسلامی نصب ردیاب بر روی خودرو بلامانع است و حتی قانون بر نصب این دستگاه برای خودروهای مدل ۸۵ به پایین تأکید نیز کرده است. باید توجه کرد که این امر هم در خصوص خودروی شخصی صدق می کند و هم در خصوص وسایل نقلیه یک شرکت.

با نصب انواع ردیاب خودرو آهنربایی بر روی وسایل نقلیه مختلف می توان در هر زمان از موقعیت وسیله نقلیه آگاه شد. برای خودروهایی که فاقد پارکینگ هستند ردیاب آهنربایی بهترین سیستم نظارتی می باشد. البته با توجه به اینکه برای افراد و حیوانات خانگی ردیاب هایی اختصاصی تولید می شود، بهترین کاربرد IR69 برای استفاده در موتورسیکلت و سپس خودرها است. این دستگاه روی هر وسیله نقلیه سبک و سنگینی حتی موتورسیکلت و دوچرخه هم قابل نصب است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. ردیابهای پیشرفت تر میتوانند مکان خودرو را در هرلحظه گزارش کنند. در بازار سه نوع ردیاب ماشین، بیشترین تقاضا را دارد که از بهترین انواع جی پی اس خودرو در دنیا نیز محسوب میگردد و شامل؛ ردیاب آهنربایی یا همان مغناطیسی که به صورت ردیاب مخفی نیز استفاده میگردد، ردیاب فندکی و ردیاب دیاگ خودرو میباشد. امروزه شاهد این هستیم که تعداد سرقت انواع ماشین در شهرهای بزرگ، بسیار زیاد شده و از این رو تهیه و نصب بهترین ردیاب خودرو می تواند برای هر فردی در اولویت قرار گیرد. ردیاب خودرو جهت جلوگیری از سرقت اتومبیل شما و تعیین موقعیت مکانی خودرو بر روی اتوموبیل شما نصب میگردد.

بهطور حتم نمیتوانید انتظار داشته باشید که نگهبانان پارکینگ بهصورت شبانهروزی و هفت روز هفته از خودرو شما محافظت کنند و خودتان هم نمیتوانید مدام دوروبر خودرو حاضر باشید. صاحبان خودرو میتوانند با کمک ردیاب خودرو در برابر سارقان حرفهای مقاومت کنند. سیستمهای دزدگیر دستگاههای چندان قوی و پیچیدهای نیستند دزدهایی که مهارت و تجربه کافی دارند میتوانند آنها را غیرفعال کنند و ماشین را به سرقت ببرند. گاهی هم سیستم دزدگیر دچار اختلال شده و بدون دلیل مشخصی شروع به آژیر کشیدن نموده و باعث آزار افراد ساکن در آن محل میشود. آنها بوسیله نقشه نصب در عرض کمتر از نیم ساعت دستگاه را در محل موردنظرتان نصب و جاسازی میکنند. درصورتیکه راننده خودرو از حد مشخصی سریعتر رانندگی کرد و یا رفتارهای پرخطر نشان داد، ردیاب هشداری را به گوشی همراه شما ارسال میکند. با استادکار اپلیکیشن درخواست خدمات همراه باشید . با استفاده از خروجی دیجیتال دستگاه و یک رله میتوان استارت خودرو را از راه دور نیز کنترل نمود.

و کمک میکند که آن ها را گم نکنیم یا در صورت گم شدن ، مجددا آن ها را پیدا کنیم. همچنین علاوه بر استفاده از آنها بر روی زمین و یا استفاده های هوایی ، از آنها در زیر آب و بر روی آب نیز استفاده می شود. و یا به سایت رایان به نشانی زیر مراجعه کنی. پیش از آنکه یک ردیاب خودرو را بر خودرویی که متعلق به شما نیست یا توسط شما مورداستفاده قرار نمیگیرد وصل کنید (چه این خودرو متعلق به همسر و فرزندان شما باشد چه کارمندان شرکتتان)، مطمئن شوید که دلیل این کار را برای آنها بهخوبی توضیح دهید تا بعدها دچار مشکلات قانونی مربوط به شکستن حریم خصوصی دیگران نشوید. به عنوان هفتمین فاکتور باید بگوییم قبل از خرید ردیاب خودرو از داخلی بودن سرور آن مطمئن شوید. پس توجه به این نکته در حین خرید دزدگیر ماشین اهمیت نسبتا بالایی دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن