استفاده از 7 برج خنک کننده استراتژی‌ها مانند طرفداران

یک طریق ابتدایی برای خودداری از تشکیل رسوب، تخلیه گوشه ای از آب گردش کننده در مدار و جایگزین نمودن آن دارای یه خرده آب نو می باشد که غلظت مواد و املاح معدنی در آن کاهش باشد. پس بطور اصلی به مواد کمتری برای ایجاد این بدنه ها احتیاج میباشد و می توان ضخامت این دودکش ها را در قسمت میانی به ۶-۷ اینچ رساند . همچنین ضخامت قطعات فایبرگلاس درستون ها و تشتک برج ها به ۱۲mm می رسد . از طرف دیگر می توان زیر فن، یک مانع بصورت یک در تعبیه نمود که میتوان از آن در آب و هوای گرم (که قسمت خشک برج مشکلی برای کارکرد نیروگاهی ایجاد می کند)، برای ارتقاء دمای گوشه و کنار به کارگیری کرد. جریان سیال دارای گذر از کانال لوله های باریک در تماس کلیدی هوای خشک محیط گشوده خنک می شود. انرژی منتقل شده از آب به هوا قابلیت دارااست گاهاً در یک سامانه گشوده شکل پذیرد. صورت طراحی همین جور برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک سازی این دستگاه اهمیت مکش طبیعی متقابل آب و هوا رخ پذیرد. طراحی کولینگ تاور فایبرگلاس مکعبی اساسی کمترین ساخت حفره (سوراخکاری) همراه است. برهه زمانی ابعادی معمول فن آلومینیوم کولینگ تاور از قطر 0.8 متر تا ۳ متر میباشد. 4. میزان دبی هوا در برج خنک کننده در اختیار گرفتن شود و در رخ نیاز حرفه از مدار بیرون شود. در غیر اینصورت قطرات آب بوسیله جریان هوا به بیرون منتقل شده و در رخ خروج در اطراف برج ته نشین شده و بصورت باران آلوده و کثیف در می آیند . در اکنون حاضر در بالای دودکش خنک کننده معمولاًیک حذف کننده کارگزاشتن می گردد تا از خروج قطره آب به وسیله برج خنک کننده چیست هوا خودداری نماید. آکنهها آب سرازیر شده از بالای برج را اصلی هوایی که از دربین آن حرکت می‌نماید کاملاً مخلوط کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به مرحله آکنه دیگر توسط نیروی ثقل خود میریزد. آکنه ها آب سرازیر شده از بالای برج را باهوایی که از بین آن حرکت می نماید به طور کامل ترکیب کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به مرحله آکنه دیگر به وسیله نیروی ثقل خویش میریزد . در برج خنک کن مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج مهم عبور از پکینگها و عکس العمل با جریان هوای تازه که از گوشه و کنار بیرون به وسیله فن یا به صورت طبیعی وارد برج میشود ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در تحت برج تهنشین میشود. از برج خنک کننده در سیستم خنککاری واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمیایی و بقیه واحدهای شیمیایی مشابه، نیروگاههای حرارتی و سیستمهای اچویایسی برای تهویه مطبوع ساختمان به کار گیری میشود. یکی از نکاتی که در بهره مندی از مزایای همین گونه از سیستم ها فراوان دارای است، مسئله چگونگی تعیین برج خنک کننده هست که همواره از حساس ترین مسائل به شمار می رود. 2. چون قبلاَ آب در قسمت خشک، خنک شده است، بنابراین افتهای ناشی از تبخیر در نصیب مرطوب کاهش یافته هست و در سرانجام از مصرف آب جبرانی به جهت جبران تبخیر آب، به طور چشمگیری کاسته خواهد شد. در واقع جهت پرهیز از هدر رفت آب و صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب، اصلی استعمال از کولینگ تاور ، دمای آب کاهش یافته و مجدداً به چرخه خنک کاری بازگردانده می شود. 3. کارگزاری کولینگ تاور را در مسافت قابل قبولی از موانع (درخت، دیوار، سازه و…) انجام دهید. بعد ها محصول این برجها از چوب به استیل تغییر تحول یافت و امروزه همین گونه برجها از بتن مسلح ساخته میشوند. بطوریکه در ژنراتورهای بخار ،باد بزنها که از مدل جاذبه تحمیلی میباشند در تراز زیرین جهت راندن هوا بداخل برج کارگزاشتن شده اند .از نظر تئوری همین مدل برج ترجیح دیتا می شود ،زیرا حرفه اهمیت هوای خنک کننده فعالیت می کنند و به‌این جهت نیروی کمتری را تلف می نمایند . پایه کار تمام برج خنک کننده ها بر مبنای ساخت مرحله تماس عمده فی مابین جریان آب گرم و هوای سرد و در سرانجام تبادل حرارتی در بین همین دو می باشد. در نمودار تحت مشاهده می نمایید که آب برج خنک کن به چه صورت حساس کمتر بار حرارتی در گیر یخ زدگی می شود. کار و وظیفه دارای دودکش خنک کننده افزایش مرحله جانبی فی مابین آب گرم و هوای سرد میباشد که همین عمل توسط پاشیدن قطرات کوچک آب در آکنه های نوع splash یا توسط مهیا کردن تراز بزرگی از آب بصورت یک لایه متحرک در آکنه های دسته film صورت می گیرد . در نیمه دوم قرن بیستم به مرور به کارگیری از برجهای خنککننده فایبرگلاس در تهویه مطبوع ارتقاء یافت و انواع مختلفی از آنان وارد صنعت تأسیسات شدند مانند:برجهای فایبرگلاس کراس فلو، گرد یا این که مخروطی، مکعبی و غیره که در کنار برجهای خنککننده صنعتی و بتنی امروزه از آنان استفاده میشود. هم اکنون به جواب سوال دوم می پردازیم. در وضعیت رشته خاموش جریان هوا اصلی شتاب فراوان ناچیز برعکس شده بر اثر جریان طبیعی غلبه کرده و به سمت تحت حرکت می کند. درست هست که این معایب کم هستند و ممکن می باشد حتی در طول عمر موثر یک کولینگ تاور به هیچ وجه صورت ندهند ولی خوبتر هست آنها را بدانید. توجه به این نکته ها کمک می نماید که در برعلیه ادعاهای غیر منطقی در خصوص به تله انداختن بخار آب حساس مولکولار سیو(Molecular sieve) و برگرداندن آن به کولینگ تاور بدون صرف انرژی، برهان مناسبی داشته باشیم. رخ یگانه هذلولی مثل دودکش این مدل برجها به جریان یافتن خوب تر هوا کمک می کند. همچنین اختلاف فشار بخار آب اشباع شده در تراز قطرات اصلی بخارآب، در هوایی که در جهت مخالف آب جریان دارااست به تبادل حرارتی کمک می نماید . برج خنک کننده یا این که برج خنک کن وسیلهای برای دفع حرارت زاید آب مورد استفاده در چگالنده به جو از شیوه تبادل حرارتی حساس هوا قطره گیر برج خنک کن است. به این ترتیب به جهت مراقبت برج خنک کننده در زمستان می اقتدار از سیستم کنترل هوشمند برج خنک کننده به دور همزمان به کارگیری کرد تا دما در یک سلول افت نکند و کلیه سلول ها حیاتی دمای برابر باشند و یا این که سیستم اینورتر به رخ تک به تک نصب شده البته مینیمم دما تعریف‌و‌تمجید شود. برج خنک کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم دارااست که آب را به رخ یکنواخت بر روی کانال مشبک نزدیک به هم میپاشد. در صورتی که در حالتی که آب دورن تشت و لوله های برج خنک کننده قرار دارااست و آب تخلیه نشود باید از سیستم پیمایش گرمایی الکتریکی در برج خنک کننده ( Electrical Heat Tracing ) بروی لوله ها و تشت دستگاه استفاده کرد تا قابلیت و امکان پایین داخل شدن دما بیش از ۴۰ رتبه فارنهایت را ندهد. به کارگیری از هیتر های فلنجی در تشت نیز از رویه های دیگر بالا نگه داشتن دمای تشت برج خنک کننده می باشد البته بروی دمای لوله ها قلیل اثر هست و ممکن میباشد دمای لوله ها زیر آمده و دچار یخ زدگی شود. وجود همین سطح در چرخه موتور بخار سبب ساز افت فشار بخار خروجی میشود، اما در عوض مصرف بخار و در عاقبت مصرف سوخت را کاهش میدهد و هم‌زمان عملکرد سیستم را نیز بالا میبرد. بعد از آن آب گرم به بخش بالایی دستگاه ساماندهی می گردد تا در مدار سیستم توزیع آب برج قرار گیرد. 2. هر گاه نیاز بود از بای پس به جهت بالا بردن دمای آب به کار گیری کنید ، در صورتی که دمای آب مضاعف پایین رفت به جهت پرهیز از یخ زدن آب برج خنک کن اساسی استعمال از طراحی بای پس نشان دیتا شده در تصویر به شتاب آب گرم را مستقیم به تشت برج خنک کننده وارد کنید. در برج های خنک کن مکعبی اهمیت سایز کوچک از الکتروموتورهای دور زیر بصورت کوبل مستقیم دارای حرفه استعمال شده که اهمیت کمترین لرزش و بالاترین راندمان می باشد. از حیث ابعاد و اندازه، برج خنک کن در مدلهای کوچک پشتبامی به جهت ساختمانهای مسکونی تا سازههایی غولپیکر و هذلولی شکل که ارتفاعشان در حدود دویست متر و قطرشان در حدود یکصد متر میرسد، وجود دارند. همچنین نوعی برج خنک کننده اصلی شکل مستطیلی اصلی ارتفاع تقریبی چهل متر و طول هشتاد متر نیز وجود دارد. همگانی ترین گونه برج خنک کن بر اساس مکانیزم جابجایی طبیعی و جابجایی اجباری تقسیمبندی میشوند. دستهبندی برجهای خنککن بر اساس گونه تماس هوا با آب شکل میگیرد؛ متداولترین گونههای برج خنککن بر مبنا مکانیزمهای جابهجایی طبیعی و جابهجایی ناخواسته تقسیمبندی میشوند. برج خنک کننده خشک مرطوب (Dry-Wet Cooling Tower) مهم دو مسیر هوا به صورت موازی و دو مسیر آب به شکل سری میباشند. کلیدی اعتنا به این‌که شاخکهای جانبی تنها قسمت زیرین خود را خیس مینمایند، در شکل حرکت نکردن اسپرینکلر، نصیب متعددی از پکینگ خشک باقی‌مانده و راندمان دستگاه به شدت کمتر مییابد. برج خنک کن به طور معمول به سه شکل فلزی، فایبر گلاسی و بتنی ساخته میشود. این مسئله بخصوص در مرز و بوم اندک آبی زیرا کشور ایران به تیتر یک بحران جدی مطرح میشود. در واقع این دستگاه مهم ایجاد تراز تماس دربین آب و هوا سبب ساز خنک شدن آب گرم می‌گردد به عبارت دیگر می توان گفت گرمای آب را به بیرون از آب پکینگ اسپلش برج خنک کننده منتقل میکند. بنابراین تشت خشک بوده قابلیت و امکان یخ زدن آن وجود ندارد و تانک در باطن و محل قیمت حرفه برج خنک کننده گرم قرار دارد. به جهت نگهداری برج خنک کننده در زمستان در حالت معمولی بدون تانک کمی از آب همیشه باطن تشت و لوله ها باقی میماند که آن گاه از خاموش شدن برج خنک کننده دچار انجماد و یخ زدگی می شود. 6. برای حفظ از برج خنک کننده در زمستان می قدرت از تشت خشک در برج خنک کن استعمال کرد به همین مفهوم که با قراردادن تانک ذخیره برای آب برج خنک کننده می قدرت کل آب کولینگ تاور را کلیدی گرانش به تانک منتقل کرد. ارزانترین نوع که کمترین میزان صرفه جویی در مصرف آب را نیز دارد، سیستم کولینگ هایبرید مدار باز است. حساس مقایسه کامل ویژگیهای برج خنک کن مکعبی و برج خنک کن گرد، معلوم می‌گردد که عملاَ کدام کولینگ تاور خوب تر میباشد! همچنین این پایهها جهت داشتن مقاومت اضطراری در برابر نیروهای شکننده حاصل از جریان هوا در باطن پوسته بصورت شیبدار ساخته میشود . به خواسته استعلام ارزش برج خنک کننده هیبریدی اساسی کارشناسان فروش کارخانه تماس حاصل نمایید. آب از بالای برج بطرف پائین سرازیر میشود؛ بطوریکه جریان هوا بطور افقی جریان عمودی آب را جدا می کند که در این حالت، گزیده از جریان هوا را جابجایی گرمای حاصل از آب گرم به‌وجود میآورد. همین برهان بصورت فشار بوسیله اختلاف دانسیتههای هوای سرد بیرون و هوای گرم و مرطوب داخل ساخت میگردد. در آب و هوای سرد زمستان، به جهت تقلیل اختلاف دمای محل ورود و خروجی آب به برج (برای معتدل ساختن دمای آب برگشتی به پروسس)، عبور هوا از دربین قسمت مرطوب را جدا نموده و برج را بصورت یک برج خنک کننده خشک تبدیل کرد. از سوی دیگر، کاربری های قدرتمندی چون نیروگاهها و سیکلهای ترکیبی که نیاز به خنکسازی مداوم آب دارند، در فصول گرما همواره درگیر مشکلاتی از سوی برجهای خنکساز خشک هستند! از دیگر معایب همین دسته از برجخنککننده رسانا بودن فلز در مقابل نفوذ گرما می باشد که به شدت در فصول گرم اثر گذاری منفی بردمای خروجی کولینگتاور خواهد داشت. بدنهی همین تجهیزات از گالوانیزه گرم ساخته میشود. برج خنک کننده بر مبنای جهت برخورد جریانهای آب گرم حیاتی هوای سرد به دو دسته تقسیم میشوند. پکینگها به شکل شبکهای بوده و در دو جور غشایی (Film Packing) و اسپلش (Splash Packing) در برج خنک کنها آیتم به کارگیری قرار میگیرند. برج های خنک کننده در مدل های گوناگون علاوه بر آب به خواسته خنک سازی سیالاتی دیگر در شکل لزوم گزینه استفاده قرار می گیرند. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در رابطه مهم فروش قطعات برج خنک کننده وب وبسایت خود باشید.

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesinstagram gizli hesap görmeMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahis