ادبیات جامع حرف آخر

بررسی تخصصی ادبیات جامع استاد محسن منتظریادبیات فارسی همیشه یکی از درسهایی است که برای دانشجویان خسته کننده و

توسط HEYDARINEWS در 16 آبان 1399


بررسی تخصصی ادبیات جامع استاد محسن منتظری

ادبیات فارسی همیشه یکی از درسهایی است که برای دانشجویان خسته کننده و وقت گیر است ، به طوری که حتی در امتحانات با خواندن آن مشکل دارند چه برسد به کنکور! اکثر دانش آموزان معتقدند شرکت در هر آزمون در 41 ثانیه و مهمتر از همه تست هایی که به درستی جواب می دهند و برای هر آزمون می توانید 4٪ در کنکور بدست آورید وظیفه همه نیست ، اما دوستان باید بدانند که اگر می دانید روش ، این بدان معنی است که شما می دانید از چه فونت استفاده کنید ، ادبیات دیگر کسل کننده نخواهد بود ، این درس مورد علاقه شما خواهد بود !!! خوب ، فقط نگاهی به منابع بیندازید و با انواع آنها آشنا شوید ، اما من می خواهم شما را با ادبیات کامل حرف آخر آشنا کنم.

دوستان ، برای موفقیت در دوران دانشجویی یا مشغله زیاد و وقت زیادی ندارید ، باید منبعی را انتخاب کنید که اگرچه عالی است ، اما در مدت زمان کوتاهی می تواند همه دروس را به شما بیاموزد و شما را بیشتر به پیشرفت نزدیک کند. و سرانجام به هدف خود برسید.

 معرفی بسته کامل ادبیات آخرین نامه سیستم جدید

به دلیل ضریب بالا ، ادبیات از نظر اهمیت در راس دروس عمومی است. ادبیات کامل harfeakhar شامل 5 مبحث است: تاریخ ادبیات ، شباهت معنایی ، ماتریس های ادبی ، زبان فارسی و املا و واژگان. کل زمان اختصاص داده شده برای این دوره در کنکور 18 دقیقه است ، بنابراین حتی در صورت امکان می توانید کمتر از این زمان در آزمون های ادبی شرکت کنید تا در سایر دوره ها صرفه جویی کنید.

این کار را می توان با استاد منتظری انجام داد زیرا وی ادبیات را به صورت تصویرگری ، شهود و الگو تدریس می کند و می تواند با یادآوری الگوها و انیمیشن های موجود ، به این درس به درستی و سریع پاسخ دهد. ادبیات را به یک داستان تبدیل کرده و آن را با گویش های مختلف به گونه ای آموزش داده است که از درس خسته نشوید و از تدریس آن خسته نشوید.

آخرین کلام تاریخ بسته ادبیات

استاد منتظری در این بسته داستان های مختلفی برای هر یک از شاعران و نویسندگان خلق کرده اند و در این داستان ها از گویش های مختلفی استفاده می کنند که این درس یا موضوع را برای شما بسیار جذاب و دیدنی کرده است. بخشی از این مبحث در سوالات کنکور 3 سوال است. و 12٪

بسته املایی و حرف آخر

این محصول با انیمیشن های منحصر به فرد آموزش داده می شود به طوری که در یک انیمیشن جذاب کلمات زیادی را با معنی آنها یاد می گیرید و در این انیمیشن ها یک سری شخصیت وجود دارد که باعث می شود به سوالات کنکور پاسخ دهید. این کمک می کند زیرا شما آنها را به یاد می آورید و پاسخ را خیلی سریعتر دریافت خواهید کرد. نسبت این موضوع در سوالات کنکور 5 سوال و 20٪ است.

پکیج آرایه های ادبی حرف آخر

در این بسته استاد منتظری با استفاده از الگوهای منحصر به فرد خود ، این قسمت را که می تواند برای شما دشوار ، بزرگ و کند باشد ، به راحتی و با لهجه های مختلف آموزش داده است ، گویی که برای هر ماتریس در ذهن شما یک پرونده جداگانه است. وجود دارد ، هنگام پرداختن به آن ، کافی است آن پرونده را باز کرده و به آن دسترسی پیدا کرده و پاسخ را دریافت کنید. نسبت ماتریس های ادبی در سوالات کنکور 3 سوال و 12٪ است. در ادامه می توانید محصولات متوسطه اول، حرف آخر پایه هفتم را هم مشاهده بکنید.

بسته نهایی میل معنایی نامه آخر

در این بسته به شما آموزش داده می شود که چگونه معنی یک بیت را بدست آورید و آن را به خوبی درک کنید ، چگونه شعر را بخوانید و چگونه شباهت معنایی آن را مطالعه کنید. کافی است از الگوهای استاد منتظری پیروی کنید تا در کمترین زمان ممکن نتیجه بگیرید. . نسبت شباهت معنایی سوالات کنکور 9 سوال است و بیشترین درصد ادبیات به این مبحث اختصاص دارد که 36٪ است.

حرف آخر بسته زبان فارسی

آخرین حرف بسته فارسی زبان با الگوهای منحصر به فرد از استاد منتظری به شما آموزش داده می شود. آنها برای تسهیل کار و یادگیری بهتر این مبحث و یادگیری کامل هر یک از آنها از مثالهای زیادی استفاده می کنند. نسبت این قسمت از سوالات کنکور 5 سوال و 20٪ است.

مقدمه استاد محسن منتظری / استاد ادبیات

پروفسور محسن منتظری استاد ادبیات فارسی در مدارس کشور است و در بخش هماهنگی دفتر آموزش و کارشناس در اداره برنامه ریزی و توسعه دفتر آموزش وزارت نیرو خبره بود. وی همچنین تا سال 1986 در بخش تحقیق و توسعه دفتر آموزش و پرورش در زمینه تحقیقات و فناوری کارشناس بوده است.

خصوصیات تدریس استاد منتظری

استاد منتظری برای هر بخش از ادبیات ، به عنوان مثال ، برای هجی و واژگان انیمیشن های آموزشی در بخش نحوه خواندن شعر و در نهایت یادگیری معنای آن ، در ماتریس و زبان فارسی ، الگوها و شهود ، برنامه های خاصی دارد. . که انجام شده است و در تاریخ ادبیات از داستان ها و تصاویر جالب برای یادگیری بهتر داوطلبان استفاده شده است.

استاد منتظری در طی سه سال وقت و تلاش زیادی را صرف ایجاد برنامه های خاص و ساخت انیمیشن ها ، تصاویر و ... کرده است. یکی از ویژگی های این معلم در تدریس خود و اینکه افراد داوطلب بیشتری را به تدریس خود جذب می کند این است که بسیار شوخ طبع و پر انرژی است و تمام قسمت ها را با لهجه ها و گویش های مختلف آموزش می دهد.

آنها همچنین به شما می آموزند که چگونه در ابتدا هر مبحث را به درستی مطالعه کنید و به شما می آموزند که چگونه هر مبحث را با استفاده از تستهای زیادی که حل می کند ، تست کنید.


این محصول مناسب چه کسانی می باشد؟

همه افراد در هر سنی می توانند از این محصول ، جدید یا قدیمی استفاده کنند ، یا مدت طولانی است که از کنکور خارج شده اند و تقریباً هیچ خاطره ای از ادبیات ندارند. این بسته برای آنها مناسب خواهد بود زیرا تمام مطالب از صفر تا صد آموزش داده شده است. اگر در این دوره ضعیف هستید یا پایه محکمی دارید ، می توانید با این بسته به درصد های بالایی نیز دست پیدا کنید. بعد از خریداری محصولات حرف آخر با توجه به رمز دار بودن منابع، به راهنمای نصب دی وی دی های حرف اخر نیاز هست.

چگونه می خواهید این محصول را مطالعه کنید؟

ما مشاوران موسسه آخرین کلمه با استفاده از فایلی که برای شما عزیزان ایجاد کردیم ، برنامه ای متناسب با شرایط شما در اختیارتان قرار می دهیم و در این بین ، برای خاص شدن این برنامه در یک تست جایگذاری شرکت می کنید. این آزمون شرایط شما را در همه دوره ها مشخص می کند ، اگر پایه ضعیف یا قوی دارید و سپس برنامه ای برای شما با توجه به دی وی دی ها تنظیم می شود تا بدانید چگونه با آن دی وی دی ها کار کنید و نتیجه بگیرید.

بازخورد داوطلب در مورد بسته کامل ادبیات حرف آخر

اکثر داوطلبان بر این باورند که بزرگترین اتفاقی که برای ما افتاد این بود که در ابتدا به ادبیات علاقه مند بودیم ، ثانیا انرژی استاد منتظری به ما منتقل شد ، باعث شد با روحیه خوبی به همه دروس خود نگاه کنیم. و به نتیجه برسید برخی از داوطلبان اشاره کرده اند که اگرچه از ادبیات متنفر هستیم ، اما تصمیم گرفتیم یک بار دیگر این زمان را با استاد منتظری اختصاص دهیم ، اما وقتی روش تدریس وی را دیدیم ، دیدگاه ما درباره این درس تغییر کرد.

سرانجام ، همه آنها از معلم به دلیل روش بی نظیر تدریس تشکر می کنند و معتقدند که معلم آنها را وادار کرده است که ادبیات را آنگونه که باید یاد بگیرند.

چرا این محصول را خریداری کنیم؟

در این بسته حوصله و خستگی نخواهید داشت! همه چیز مرتب است زیرا استاد منتظری با بیان شیوا و لهجه های فوق العاده خنده دار ادبیات را به شما می آموزد. کامل است و در کمترین زمان ممکن آن را یاد خواهید گرفت. افرادی که روی این بسته کار می کنند برای شما عالی هستند زیرا شما با روشهای تست سریع تست سریع آن را یاد خواهید گرفت و به درصد بالایی خواهید رسید. بیان ساده است و یادگیری یک درس از معلم بسیار آسان تر است!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن