تصویر استخر بادی شما در High. این را {بخوانید|بیاموزید و آن را چنین کنید

امروزه تعداد زیادی از خانوادهها به دنبال افزون کردن استخری خصوصی به خانههای خود می باشند. برای این منظور بهتر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

امروزه تعداد زیادی از خانوادهها به دنبال افزون کردن استخری خصوصی به خانههای خود می باشند. برای این منظور بهتر است در هنگام خرید این نوع از تجهیزات تفریحی حتما به تعداد نفراتی که قرار است از آن استفاده کنند، توجه داشته باشید و متناسب با جمعیت خانواده و یا دوستان خود اقدام به خرید یک استخر بادی بزرگ و یا کوچک نمایید. این محصول که طراحی فانتزی و شادی دارد؛ از نوع استخرهای خانگی به شمار آمده و ظرفیتی بالغ بر 143 لیتر دارد. کشتی تفریح اوستا کیش را می توان اولین کشتی تفریحی و رستوران دریایی در جزیره کیش دانست که علاوه بر سرو شام و ناهار، برنامه های با نشاطی مانند جنگ شادی، استندآپ کمدی، شعبده بازی، قرعه کشی و اهدای جوایز در آن صورت می گیرد. اما در بین آن ها تفریحاتی نیز وجود دارند که در کنار هیجان، آرامش را نیز به علاقه مندان منتقل می کنند.

البته بسیاری از استخر بادی قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی را نیز دارند به همین جهت می توان با پر کردن آنها از توپ کوچک اینتکس نیز نوع کاربرد آنها را تغییر داد. در پمپهای گریز از مرکز دبی و هد نسبت به هم رابطه معکوس دارند و با افزایش دبی هد پمپ کم میشود. پمپ گریز از مرکز، (به انگلیسی: Centrifugal pump) سازوکار پمپ گریز از مرکز براساس نیروی گریز از مرکز است بدین صورت که مایع به مرکز پمپ و پای پرههای پروانه وارد میشود. در راه اندازی یک پمپ گریز از مرکز از آنجاییکه این پمپها از مکش استفاده میکنند قابلیت پمپ کردن هوا را ندارند. استخر بادی عموما برای موارد تفریحی استفاده می شود و خیلی از افراد برای تفریح در کنار خانواده و فرزندان خود از این محصولات استفاده می کنند. به طور مثال در زندگی امروزه بسیاری از کودکان فضای کافی را برای داشتن استخر بتنی و فایبر گلاس ندارند و یا توان پرداخت هزینه های احداث استخر های بزرگ را ندارند و این امر باعث نگرانی والدین شده است که کودکانشان نمیتوانند در طول روز و فصل گرما به آب بازی و سرگرمی بپردازند . شرکت اینتکس تستهای فشار باد، وزن آب و دریچههای ورود و خروج باد را روی هر استخر به مدت 5 روز تحت سختترین شرایط انجام میدهد و در صورت تایید تستها محصول به بازار عرضه میشود.

دمای سطح خورشید حدود ۱۰ هزار درجه سانتی گراد است که ۳ برابر نقطه ذوب فولاد است و خورشید در هر ثانیه ۷۷۰ میلیون تن هیدروژن میسوزاند. شما باید توجه کنید که برای خرید یک استخر بادی باید به جنس بدنه ، ابعاد ، امکانات و همین طور برند تولید کننده آن محصول توجه داشته باشید. هزینه خرید یک استخر بادی بسیار کمتر از هزینه ساخت یک استخر در حیاط خانه هست. یک صندلی که کودک به راحتی و بدون کمک بزرگترها بتواند روی آن بنشیند. کشتی های تفریحی در جزیره کیش اغلب خدمات و امکاناتی مشابه را ارائه می دهند که از نظر تفاوت، می توان آن ها را در نوع وسعت و کیفیت آن ها با یکدیگر مقایسه نمود. چرا که بدنه این گروه از محصولات کاملا باکیفیت بوده و می توان این محصولات را استخر بادی ضخیم نیز خطاب کرد. استخر بادی چیست ؟ در باد کردن استخر توجه داشته باشید که نباید بیش از حد آن را باد کنید. آسیابهای بادی نیروی باد را مهار کرده و با پرههای خودش خودش را میچرخاند اگر آن پروانهها صاف و تخت نبودند آن نمیچرخید. در این مقاله قصد داریم به مهمترین نکاتی که باید برای خرید استخر بادی در نظر بگیرید، بپردازیم. Th​is artic le was done ᠎with GSA C᠎on​tent Ge nerato᠎r DEMO.

با مراجعه به سایت سعید اینتکس، تجربهای لذتبخش و سریع از خرید استخر بادی را پشت سر خواهید گذاشت. یکی از بهترین محصولات بازی آبی، استخر بادی می باشد، که به دلیل تنوع زیادی که دارد مورد پسند همه ی افراد قرار می گیرد. جنس استخر بادی از پی وی سی یا به اصطلاح دیگر همان پلاستیک نرم میباشد، همچنین به دلیل استفاده از چند لایه پلاستیک نرم در ساخت این محصول، در برابر آب و آفتاب مقاوم میباشد. برای تولید در حجم زیاد از الکترولیز آب که معمولیترین روش است استفاده میشود. در این تفریح دو سکو با ارتفاع 40 و 60 متر وجود دارد که افراد می توانند پس از تجربه سکوی 40 متری، از سکوی 60 متری نیز استفاده نمایند. وسپس با آب درون آن را پر می کند، توجه داشته باشید که برای پر کردن آب این استخر ها به خصوص در ابعاد بزرگ در بحران کم آبی این روزها با آب شرب جایز نیست و بهتر است از آب چاه برای پر کردن آن ها استفاده نمایید. این استخر ها مناسب برای استفاده در محیط های خانگی و حیاط های منازل می باشد و از مقاومت بالا در برابر فشار ، ضربه و نور آفتاب برخوردار است . Artic᠎le was created ᠎with G SA C​on te nt Gener​at or  DE MO᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن