شاخص‌ها شما در بازوبند شنا حیرت‌انگیز

اما در بین تمامی بازی های، بازی های فکری و معمایی همیشه جذاب بوده و طرفداران خاص خود را دارند. بازی ها یکی از

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما در بین تمامی بازی های، بازی های فکری و معمایی همیشه جذاب بوده و طرفداران خاص خود را دارند. بازی ها یکی از سرگرمی های بسیاری از افراد هستند. بازوبند شنا بادی اینتکس بزرگ یکی دیگر از محصولات بادی کاربردی اینتکس بوده که در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی ایران اینتکس قرار گرفته و دارای ویژگی های مخصوصی بوده که استفاده از آن را بسیار ساده تر کرده است و به همین دلیل لذت زیادی برای کودکان خواهد داشت.این بازو بند شنا بادی مخصوص استفاده کودکان ساخته شده و مناسب برای کودکان 6 تا 12 سال بوده که برای این کار ابعاد مناسبی داد.این ابعاد شامل طول :30 سانتی متر و عرض 16 سانتی متر می باشد و اندازه مناسبی برای کودکان بوده و به دلیل فری سایز بودن به راحتی قابل استفاده می باشند.این بازو بند اینتکس دارای طراحی ساده ای بوده که به رنگ نارنجی می باشد و روی آن لوگوی شرکت اینتکس به چشم می خورد.در مورد طراحی این محصول باید گفت که در بدنه ی این بازو بند های کودک دو عدد محفظه باد قرار داده شده که از این طریق می توانید آنها را باد کنید و نیازی به پمپ باد برای این کار نخواهد بود و با دهان نیز می توانید این کار را انجام دهید.

 Po st has been c reated with the help  of GSA Conte nt​ Gener ator D emov ersion​!

بازوبند بادی اینتکس مخصوص آموزش شنا به کودکان 3 - 6 سال می باشد . برای خرید بازوبند شنا بادی کودک اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود. برخلاف بازوبندها که دستهای کودک را بالای سینه نگه میدارند و حرکت دستها را محدود میکنند، جلیقههای شنا به خوبی روی بدن قرار میگیرند و به کودکان اجازه میدهند، دامنه حرکتی کامل داشته باشند. لوازم شنا برای تفریحات آبی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و همانطورکه از نامشان مشخص می باشد برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند، بنابراین شما عزیزان می توانید به وسیله این بازوبند شنا بادی اینتکس با طراحی کودکانه، در هنگام تفریحات آبی به راحتی شنا کنید.این محصول رده سنی خاصی داشته و کودکان 3 تا 6 سال می توانند از این محصول بادی کاربردی استفاده کنند.استفاده و راه اندازی این کالا بسیار ساده است و با توجه به اینکه مخزن باد شونده آن ها بسیار کوچک است شما می توانید به سادگی اینکار را انجام دهید به طوریکه حتی نیازی به پمپ باد نباشد، البته از سوی دیگر شما می توانید برای باد کردن محصول نیز حتی از پمپ باد (قابل خریداری از شرکت اینتکس) استفاده کنید. ​Th is con te᠎nt was do ne  by G SA C onte nt G᠎enerator  DEMO!

بخش اصلی بدنه کالا از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده، طول و عرض آن به ترتیب 23 و 15 سانتی متر می باشد.این بازو بند با کیفیت خوب، پرتابل بودن و بسته بندی زیبایی که داشته می تواند به عنوان یکی از گزینه های بسیار مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد. در آن زمان، سیستم جوانان و تیمهای پایهٔ باشگاه تاج به گونهای سازمان یافته بود که به ندرت بازیکنی در ردهٔ بزرگسالان از باشگاههای دیگر به ترکیب تاج راه پیدا میکرد و عمدهٔ نیازهای تیم اصلی باشگاه از تیمهای پایه و زیرمجموعهٔ تاج برآورده میشد. رویداد شگفت این دوره از بازیها، پیروزی ۱۸−۰ تاج در برابر تیم داریوش بود که در دی ماه ۱۳۳۶ رقم خورد. تاج که از ۱۳۳۲ با جدایی گروهی از بازیکناناش تضعیف شده بود، تا ۱۳۳۵ و با وجود بازگشت علی داناییفرد عنوانی را در رقابتهای تهران به دست نیاورد. در آن هنگام، تاج به مجموعهای بزرگ بدل شده بود که از امکانات و زیرساختهای متعدد ورزشی در تهران و شعبههایی در سراسر ایران و حتی خارج از ایران بهره میگرفت. پیوستن جمعی از بزرگان تاج به تیم شهباز تهران نیز از رویدادهای مهم فصل ۵۵−۱۳۵۴ فوتبال ایران بود. اصغر حاجیلو، محرم عاشری و هوشنگ زرینکمر از جمله جوانانی بودند که در همین دوره به ترکیب تاج راه یافتند.

این بخش دارای تنوع محصولات بالایی میباشد که از جمله محصولات بخش تاسیسات هایپر خاجی کفکش، لنجکش، پمپ، کولر، لوازم استخری و انواع لوله و اتصالات میباشد. در صورتی که شما آنان را از مکانی نامطمئن تهیه کنید یا برند غیر اصل و نامعتبری را برای خرید انتخاب کنید، ممکن است صاحب محصولی بیکیفیت یا غیرقابل استفاده شوید. با توجه به چنین مواردی متقاضیان جهت خرید محصول زیاد می باشند و محصول به محصولی پر فروش و منحصر به فرد تبدیل شده است که از فروشگاه اینتکس ایران خریداری می شود. هر بازوبند دارای دو دریچه باد بوده از همین رو برای راه اندازی هر یک از آنها می بایست از دو دریچه اقدام به باد زدن کرد. در بدنه محصول دریچه باد قرار داده شده که از آن طریق آن ها می توانید به راحتی و به سرعت محصول خود را باد کنید و از همان طریق نیز باد محصول را تخلیه نمایید.لازم به ذکر است این محصول بادی به گونه ای طراحی شده که قابل توجه تمامی کودکان می باشدو مورد استفاده دختران و پسران در این رده سنی نیز بوده که می توانند از این محصول برای شنا و تفریحات بادی نیز استفاده نمایند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن