راهنمای انجام این کار، دریافت آن در جکوزی بادی

پمپ ایرجت بسیار قوی و در پوش دو تیکه اشاره نمود . لوازم جانبی جکوزی بادی خانگی شامل درپوش دو تیکه بوده که برا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پمپ ایرجت بسیار قوی و در پوش دو تیکه اشاره نمود . لوازم جانبی جکوزی بادی خانگی شامل درپوش دو تیکه بوده که برای گرم نگه داشتن آب داخل جکوزی و کمک به گرم شدن سریع آب میکند , لایه فوم در کف جکوزی برای نرمی کف و راحت نشستن اشخاص , زیر انداز جهت محافظت از کف جکوزی , پمپ چهار کاره که تمامی عمل های لازم را اعم از گرم کردن تا 40 درجه سانتی گراد , جت کردن , باد کردن بدنه جکوزی بادی , تصفیه آب , رابط جهت تخلیه آب در کف جکوزی میباشد. همچنین دارای درپوش کاملا حرفهای میباشد که جکوزی را دربرابر ورود گرد و غبار کاملا محافظت میکند. جکوزی بادی خانگی یکی از تولیدات شرکت بست وی است که با طراحی زیبا و کاملا استاندارد یکی از پر فروش ترین محصولات این کمپانی میباشد . جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس یکی از خاص ترین و در عین حال با کیفیت ترین جکوزی هایی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و همین طور اولویت قرار دادن ضخامت بدنه آن را به بازار عرضه کند. به همین دلیل انواع جکوزیهای پیش ساخته بادی وارد بازار شدند که فرآیند نصب و راه اندازی آنها بسیار ساده و کوتاه است.

از میان این لوازم می توان به جکوزی بادی که از پرکاربردترین وسایل رفع خستگی و رسیدن به آرامش است، اشاره کرد. جکوزی بادی محیطی برای استفاده از آب گرم می باشد به طوری که می توان آرامش لازم را به بدن رساند و از آن نهایت استفاده را کرد. برخی از افراد بر اساس نیاز خود به محیطی با آب گرم نیاز دارند تا بتوانند به آرامش و راحتی دست پیدا کنند. فضای شما پس از استفاده از جکوزی به راحتی قابل استفاده می باشد. در فضاهای کوچک و در آپارتمانهایی که فضای کافی برای احداث جکوزی نیست بهترین گزینه بوده و از نظر قیمت نسبت به جکوزی های آماده فایبر گلاس و بتنی بسیار کم هزینه بوده و دیگر نیاز به صرف زمان زیادی نیست . با توجه به اینکه ساخت جکوزی در بسیاری از منازل بدلیل داشتن فضای کوچک امکان پذیر نبوده و دارای هزینه های بالایی میباشد, به ناچار تمامی نگاه ها به سمت محصولات پیش ساخته می رود. جکوزی بادی خانگی اینتکس گزینه بسیار مناسبی به جای جکوزی های بتنی و سرامیکی است و از نظر هزینه یک چهارم ارزان تر میباشد که در زمان کمی قابلیت نصب را دارد .

با خرید جکوزی بادی میتوانید از سایر هزینه های احداث جکوزی راحت شوید. جکوزی های بادی پیش ساخته و پرتابل شرکت اینتکس دارای تمامی لوازم جانبی برای راه اندازی را دارند و فقط کافیست که یک زمین صاف را در نظر بگیرید و به راحتی جکوزی را نصب کنید . بنیانگذار این شرکت برادران جکوزی بودن که در سال 1900 از ایتالیا به امریکا مهاجرت کرده بود دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا قرار دارد. جکوزی های بادی آماده پرتابل در اندازه های 2 نفره و 3 نفره و 4 نفره و 6 نفره در شرکت intex و bestway تولید و در نمایندگی اینتکس سایت توکاشاپ خرید و فروش میشود . جکوزی نام شرکت آمریکایی تولید کننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جت های آب ماساژ دهنده است این شرکت در سال 1915 تاسیس شد. شرکت intex آمریکا با تولید جکوزی بادی با جنس مرقوب و استاندارد توانسته تمامی مشکلات این افراد را رفع کند و با تولید و فروش جکوزی بادی سیار و قابل حمل و نقل با حجم کم و قیمت ارزان رضایت آنها را جلب نماید . جکوزی بادی اینتکس پیش ساخته و بست وی هیچ نیازی به کندن زمین و یا احداث موتور خانه ندارند و با پمپ های باد مخصوص باد می شوند و در داخل پمپ تصفیه کلر زن آنها سیستم گرمکن برای گرمایش سریع وجود دارد که دمای آب را تا 90 درجه سانتی گراد گرم می کند و همچنین دارای جک های مخصوص بسته به مدل جکوزی از 2 تا 8 جک هستند که آب را با سرعت مانند جکوزی های قدیمی به داخل وارد می کنند تا همان عمل آب درمانی یا ماساژ را انجام دهد ضمنا بعضی از جکوزی های پیش ساخته دارای سیستم حباب ساز نیز هستند. Po᠎st has be᠎en created with the help of G᠎SA C᠎ontent  Generator DEMO!

نوع بادی نیازی به نصب شیلنگ ورودی آب ندارد. در داخل جکوزی بادی خانگی طرح کاشی و بیرون جکوزی به رنگ سفید است . معمولاً از سرامیک و کاشی برای تزیین جکوزی استفاده میشود. بدنه آن که در حمام یا اتاق نصب می­شود معمولاً از فایبرگلاس ساخته می­شود. پمپ این جکوزی سه منوی مختلف جهت جت یا ماساژ، گرم کردن و تصفیه، و کم و زیاد کردن درجه حرارت آب دارد. برای ورود آب باید از بالای جکوزی اقدام نمود و چنانچه خواستید که آب داخل جکوزی خارج شود بر روی بدنه یک دریچه خروج وجود دارد که در واقع در داخل بدنه جکوزی لولهکشی شده و آب از آن طریق خارج میشود و یا به وسیله یک شلنگ میتوانید آب را به مکان دلخواه خود هدایت کنید. استفاده از لنز در محیط نیز به دلیل دمای آب و تاثیر آن بر روی لنز توصیه نمی­شود. تمامی جکوزی های بادی آماده متحرک دارای لوازم کامل مانند پمپ جت و گرمکن و ماساژور حرفه ای و لوله کشی هایی بر روی بدنه ، فیلتر تصفیه آب ، نمایشگر فشار سنج ، درپوش فابریکی برای جلوگیری از ریختن گرد و خاک ، رابط نصب شلنگ ، دریچه تخلیه اب ، آچار مخصوص ، میباشند .

آخرین مطالب