Need to کاناپه بادی خود را افزایش دهید؟ ضروری است ابتدا این را {خوانده|بیاموزید

در دو سمت دستگیره های محصول جا لیوانی تعبیه شده تا بتوانید نوشیدنی خود و یا حتی ریموت کنترل تلویزیون را در ای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در دو سمت دستگیره های محصول جا لیوانی تعبیه شده تا بتوانید نوشیدنی خود و یا حتی ریموت کنترل تلویزیون را در این بخش قرار دهید. نمایندگی فروش کاناپه 5 کاره طبی , کاناپه تخت خواب شو ، مبل بادی تخت خواب شو ، کاناپه بادی چند کاره ، کاناپه تاشو ، کاناپه یک نفره و کاناپه دو نفره اینتکس با قابلیت حمل و نقل راحت و بسیار کمجا که به صورت تاشو هستند و میتوان برای استراحت و استفاده در دفتر کار , سفر , استفاده برای دانشجویان و یا نگهبان های مکان های عمومی بهره برد . کاناپه بادی اینتکس و خرید و فروش انواع کاناپه های بادی یک نفره و دو نفره برند اینتکس و مارک بست وی با قیمت ارزان به فروش میرسد ، نمایندگی کاناپه بادی اینتکس و سایت مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس انواع کاناپه های بادی خوشخواب طبی با ارتفاع زیاد و ارتفاع کم مخصوص بزرگسالان و کودکان و نوجوانان با قیمت شرکتی و تخفیف ویژه و گارانتی معتبر عرضه مینماید . انواع دسته بندی آن ها را می توان به دو گروه کاناپه تختخوابشو و ساده تقسیم کرد که شامل مدل های تختخوابشوی یک نفره و تختخواب شو کامفورت دونفره بست وی، کاناپه بادی چند کاره، کاناپه تاشو و مبل شو، 5 کاره یا چند حالته و تخت شو اشاره کرد. ᠎This h​as been g᠎ener ated by GSA Content Generator Demov ersion .

بدنه اصلی این محصول از جنس پی وی سی با روکش جیر بوده تا شما از طول عمر بالای کاناپه بادی خود کاملا آسوده خاطر باشید. کاناپه بادی قابل حمل و کاناپه بادی پرتابل مانند دیگر محصولات بادی اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با انعطاف بالا بوده که از روکش های مختلفی برای قسمت رویه آنها مورد استفاده قرار می گیرد. کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68565 یکی از کاناپه های بادی بسیار با کیفیت شیک و راحت مخصوص سنین بزرگسالان بوده که توسط شرکت معتبر اینتکس تولید شده است. کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68565 یکی از کاناپه های بادی بسیار با کیفیت شیک و راحت مخصوص سنین بزرگسالان بوده که توسط شرکت معتبر اینتکس تولید شده است. کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه ابنتکس در زمینه محصولات مورد استفاده برای خانواده بوده که از طول عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 که در فروشگاه سعید اینتکس عرضه شده دارای گارانتی رسمی بوده تا شما بدون نگرانی برای خرید خود اقدام نمایید. برای خرید کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 و یا سایر نمونه های مشابه می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه نمایید. که با برخورد این لوازم به بدنه باعث سوراخ شدن و پاره شدن کاناپه میشود اما نگران نباشید چنانچه به هر علتی کاناپه صدمه دید به وسیله چسب اصلی تعمیرات کاناپه بادی میتوان قسمت آسیب دیده را ترمیم نمود و دوباره استفاده کرد و سعی کنید برای تعمیرات بدنه کاناپه از هیچ نوع چسب قطره ای استفاده نکنید چرا که یا نمیچسبد و یا قسمت آسیب دیده را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد ، توجه داشته باشید در هنگام باد کردن کاناپه به اندازه استاندارد باد کنید و با انگشتانتان مقداری سطح کاناپه را لمس کنید طوری که مطمئن شوید که مقداری نرم است و در این حالت اتفاقی برای کاناپه بادی پیش نمی آید و به طول عمر آن افزوده میشود . تولید می شوند. از برند و شرکت های تولید کننده چنین کاناپه هایی را می توان به شرکت های بزرگ اینتکس، بست وی و اینتایم اشاره نمود. This w as g enerated with the he᠎lp  of G SA Conte nt Generator D᠎em oversion​.

با خیالی آسوده آن را به حالت تخت یا تشک تبدیل نمایید و روی آن بنشینید و یا دراز بکشید. استفاده از کاناپه به حالت تخت و یا تشک بادی در محل کار یکی دیگر از کاربرد های کاناپه های تخت شو می باشد. انعطاف بالا نیز موجب شده تا کاناپه بادی در ابعاد و حجم کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا در نتیجه به راحتی در هر مکانی با کمترین جایگیری حمل شود. ساختار اصلی این محصول دقیقا یک کاناپه با توان تحمل وزن بالا بوده که قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. برای خشک کردن آن کافی است بصورت باد شده محصول را در معرض هوای آزاد قرار دهید، بعد از گذشت حدود 20 دقیقه محصول کاملا خشک می شود. ساخته شده از جنس پی وی سی ضخیم بوده و جهت زیبایی ظاهری با روکش جیر بصورت یکپارچه تقویت شده است. قسمت نشیمنگاه و همچنین رویه تکیه گاه های این محصول را روکش مخملی فرا گرفته که همین ویژگی باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن و یا خوابیدن در برابر تعریق زیاد جلوگیری کند و نیز مقاومت بسیار خوبی داشته باشد علاوه بر این برای قسمت های کناری و زیرین هم از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن