کلید موفقیت کاناپه بادی

در قسمت های داخلی کاناپه تعداد زیادی از پل های پی وی سی ضخیم قرار دارد که به جای فنر استفاده شده و به کمک باد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در قسمت های داخلی کاناپه تعداد زیادی از پل های پی وی سی ضخیم قرار دارد که به جای فنر استفاده شده و به کمک باد حالت پذیری بالایی دارد . در هنگام خرید کاناپه بادی برای باد کردن بدنه حتما از فروشنده برای خرید پمپ باد کمک بگیرید . امروزه در اکثریت منازل آپارتمانی فضای کافی برای کاناپه های چوبی و فلزی وجود ندارد و سختی های فراوانی را برای بردن آن به داخل منزل کشید خصوصا در داخل راه پله ها و از طرفی برای خرید آنها مبالغ زیادی را باید پرداخت کرد و برای جا به جایی نیز وزن سنگین و حجم زیادی را باید جا به جا کرد , اما با پیشرفت تولیدات محصولات بادی اینتکس و ساخت کاناپهاینتکس این مشکل کاملا رفع شده و با خرید کاناپه بادی اینتکس با قیمت کم و ارزان با حجم و وزن سبک که به راحتی جا به جا میشود میتوانید نوع جدیدی از کاناپه ها را تجربه کنید ، جنس بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو طبی و کاناپه های دیگر از pvc ضخیم با رویه تمام مخمل ضد تعریق ساخته شده که بسیار مقاوم و محکم هستند . برخی از آنها نیز سطحی مواج دارند که با پارچه سطح آن پوشیده شده است، این قسمت های مواج باعث عبور هوا از بین بدن شما و کاناپه می شود و از عرق کردن شما جلوگیری می کند. This conte᠎nt w᠎as created by GSA Conte᠎nt Generat or D᠎emoversion!

حجم کم و وزن سبک کاناپه بادی این امکان را به شما میدهد که به راحتی آن را جا به جا کنید . ابعاد این کاناپه به طول : ۱۸۸ سانتی متر، عرض آن ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع آن ۶۴ سانتی متر می باشد.این محصول در آپارتمان،ویلا،دفاتر کار و همچنین در سفرقابل استفاده می باشد . برند دیگر بست وی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، پس می توان با خیال راحت برند بست وی را هم خریداری کرد. این ماده نه تنها انعطافپذیری بالایی دارد، بلکه از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. ارتفاع مناسب جای نشستن و نیز پشتی بلند و استاندارد و دسته های کناری کاناپه این امکتن را به شما میدهد که در طولانی مدت بتوانید بر روی مبل بنشینید . قیمت: برای خرید هر وسیلهای قیمت در اولویت اول شما قرار دارد. این کاناپه با توجه به تاجدار بودن بسیار مناسب برای پذیرایی می باشد. کاناپه های تختخواب شو بادی بهترین و ارزانترین وسیله ای است که میتوان آن را در منزل برای رفع خستگی ، دفتر کار ، و یا مسافرت استفاده کرد همچنین از نظر حمل و نقل نیز بسیار سبک و کمجا است و میتوان آنرا براحتی در داخل یک ساک کوچک و یا کیف دستی جای داد ،.شرکت اینتکس مرکز فروش و نمایندگی فروش کاناپه های بادی تختخوابشو در ایران با بیش از ۲۰ نمونه از محصولات مرغوب و با کیفیت.

استفاده از انواع مبلهای بادی و کاناپه بادی تختخواب شو چند حالته میتواند یک راهکار هوشمندانه برای جبران کمبود فضا در آپارتمانهای کوچک باشد. مبل های اینتکس به دلیل جنس پی وی سی چند لایه ، از استحکام بالایی برخوردار هستند. این کاناپه بادی در دو حالت تشک و همچنین مبل برای شما کار انجام میدهد. رنگ و طرح: به رنگ و طرح کاناپه هم توجه کنید شاید از نگاه اول زیاد مهم نباشد، اما ممکن است رنگ مورد نظر شما را آن برند نداشته باشد. بر روی دسته این مبل بادی یک جای بطری یا لیوان طراحی شده است . بر روی دیواره این مبل بادی یک جا لیوانی طراحی شده که بسیار قابل استفاده می باشد. ساختار اصلی این محصول دقیقا یک کاناپه با توان تحمل وزن بالا بوده که قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. اگر واقعا نیاز به شستشو دارید بهتر است از مواد شوینده استاندارد استفاده کنید. این کاناپه بادی در دوحالت مبل دو نفره یا تشک دو نفره پشتی دار و مبل دونفره راحتی قابل استفاده بوده و می تواند وزن دو نفر را تا 200 کیلوگرم را تحمل نماید. ᠎Po᠎st has ​been c re​ated  by GS A Co᠎ntent Ge᠎nerato᠎r ​DEMO᠎!

نمایندگی فروش کاناپه 5 کاره طبی , کاناپه تخت خواب شو ، مبل بادی تخت خواب شو ، کاناپه بادی چند کاره ، کاناپه تاشو ، کاناپه یک نفره و کاناپه دو نفره اینتکس با قابلیت حمل و نقل راحت و بسیار کمجا که به صورت تاشو هستند و میتوان برای استراحت و استفاده در دفتر کار , سفر , استفاده برای دانشجویان و یا نگهبان های مکان های عمومی بهره برد . مبل های بادی راحتی و کاناپه های بادی راحتی اینتکس و سایر محصولات خانواده اینتکس مانند تخت خواب ها و تشک های بادی اینتکس همه و همه خاصیت طبی نیز دارند و مناسب برای تمام افراد در هر رده سنی می باشند . در کنار این مبل بادی جایی برای بطری طراحی شده که راحتی و ارامش را برای شخص بیشتر کرده. برای تمیز کردن این کاناپه می توانید از یک پارچه مرطوب استفاده کنید. جنس: کاناپه بادی ها با توجه به قیمتی که دارند از مواد مختلفی ساخته می شوند اگر بخواهیم بهترین جنس کاناپه را به شما معرفی کنیم کاناپه ای با جنس پی وی سی مقاوم با روکش ضد تعریق و حساسیت است. زیبایی محصول هم نقش مهمی در انتخاب شما دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن