کاربردهای جامپینگ بادی به چه صورت است؟

وجود فضاهای دیدنی دیگری مثل بازار سنتی، باغ کتاب، باغهای ایرانی و بخشهای جذاب دیگر از فضاهایی است که میتوانید

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

وجود فضاهای دیدنی دیگری مثل بازار سنتی، باغ کتاب، باغهای ایرانی و بخشهای جذاب دیگر از فضاهایی است که میتوانید آنها را مشاهده کنید و از دیدنشان لذت ببرید. کودکان در روبوکیدز به برقراری ارتباط با رباتها و تعامل با آنها میپردازند و روند بازیها را طی میکنند. کودکان پس از انجام بازیها و کسب امتیاز، میتوانند در غرفه هدایا، جوایزشان را دریافت کنند. وجود تبلیغات تلویزیونی پرتکرار، ارائه خدمات جدید و بازی های گوناگون، از موارد اثرگذاری بودند که در معرفی سرزمین عجایب به مخاطبان، عملکرد بسیار خوبی داشتند و باعث شدند که تقریباً اکثر ساکنین تهران، حداقل یکبار به این شهربازی سرپوشیده واقع در پاساژ تیراژه مراجعه کنند. اما با این حال این مسئله باعث کاهش محبوبیت این محصول نشده و طرفداران جامپینگ بادی روز به روز در حال افزایشاند. از آنجا که این محصولات دارای بدنهای ضعیف در برابر اجسام تیز و برنده و نیز وسایل داغ و پر حرارت هستند ممکن است که آسیبهای جدی ببینند، از آنجا هم که بیشتر جامپینگهای بادی نیز به صورت یکپارچه و متصل به هم ساخته شدهاند، آسیب در یک نقطه از بدنه محصول باعث میشود تا کل جامپینگ بادی شما قابل راهاندازی و استفاده نباشد، اما با رعایت کردن نکات ایمنی و توصیههای انجام شده میتواند از بروز حوادث و آسیب دیدگیها جلوگیری کنید. Conte​nt was generat᠎ed by GSA᠎ C onte nt᠎ G​en᠎erat᠎or Demoversi on!

حال که صحبت به پاساژها و مالها رسید، بد نیست به بزرگترین پاساژ خاورمیانه، یعنی ایران مال یا بازار بزرگ ایران هم اشاره کنیم؛ جایی که بدون شک از بهترین فضاها برای خانوادههاست. کاربازیا هم از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان محسوب میشود. نام این مجتمع امیر است و بهخاطر موقعیت تجاریاش، میتوانید به فروشگاهها، رستورانها و فضاهای تفریحی و تجاری دیگری هم دسترسی داشته باشید. از مزیتهای موقعیت قرارگیری این شهربازی، امکان پاساژگردی برای پدر و مادرها و بزرگترهای خانواده است. سرزمین آفتاب کودکان در محدوده غرب تهران ساخته شده است و با اینکه همه قسمتهای آن کامل نشده، امکان استفاده از برخی بخشهایش فراهم است و بازی های متنوعی برای کودکان دارد. این شهربازی سرپوشیده شامل ۷۰ دستگاه بازی و سرگرمی در محیطی شاد و مناسب کودکان و نوجوانان بود که در ادامه برخی از این دستگاهها را معرفی میکنیم. برای انجام یک خرید مطمئن، طبعا باید پیش از خرید توجه خود را بر روی برخی نکات مهم مربوط به محصول مورد نظرتان متمرکز کنید.

وجود این شهربازی در مرکز خرید تیراژه کمک کرده تا بتوانید بعد از خرید، سری به این مجموعه بزنید و روز خود را کامل کنید. در کیدز گاردن با کمک مربیان، از فرزندان شما بهطور کامل مراقبت میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده آنها را به این شهربازی و مربیانش بسپارید. از جمله دستگاهها و موضوعاتی که به آنها در شهربازی علم نوجوان پرداخته میشود، شبیهساز پرواز، هزارتوی لیزری، تفنگ لیزری، رعد و برق مصنوعی و سرگرمیهای دیگر است. قیمت بلیط شهربازی هپی لند مشهد: هزینه بازیهای شهربازی سرزمین عجایب با توجه به دستگاهها متغیر است، اما هزینه ورودی این شهربازی ۲۵۰۰ تومان است. بانجی جامپینگ (Bungee Jumping) در زبان انگلیسی از دو کلمه بانجی (Bungee) بهمعنای «نوعی طنابِ کشی» و جامپینگ (Jumping) بهمعنای «پریدن» تشکیل شده است.در این فعالیت، افراد ماجراجو و ریسک پذیر با استفاده از طنابی خاص که به بدنشان متصل است، خود را از ارتفاع زیاد به پایین پرتاب میکنند. این محصول علاوه بر اینکه مدلهای گوناگونی دارد، دارای طرحها و رنگبندیهای مختلف و متنوعی میباشد که هر یک جذابیت خاص خودشان را دارند. سرزمین عجایب یا واندرلند تیراژه تقریباً 140 بازی مختلف دارد، به همین دلیل احتمال اینکه از بازیها خسته شوید و بینشان امکان انتخاب نداشته باشید، به صفر میرسد.

متأسفانه علت تعطیلی کوهستان پارک شادی مشهد در سالهای اخیر این است که این شهربازی با توجه به عدم تجهیز دستگاههای بهروز و جدید و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی در آن، این شهربازی قدیمی مشهد تعطیل گردید و امکان استفاده از آن برای گردشگران وجود ندارد. شهربازی مگامال با مدرنترین و جدیدترین وسایل الکترونیکی و بازیها تجهیز شده است و از این لحاظ هیچ کم و کسری ندارد. در ادامه اسامی وسایل و دستگاههای بازی موجود در شهربازی سرزمین بازیها آورده شده است. این شهربازی مساحتی برابر با 6000 مترمربع دارد و از نظر تنوع بازیها حرفهایی برای گفتن دارد. شهربازی کیدز گاردن بام لند، محل بسیار مناسبی برای کودکان شماست. همانطور که میدانید، بام لند خود یک فضای گردشگری در کنار دریاچه چیتگر است که جذابیتهای فراوانی دارد و پیشتر دربارهاش گفتیم. این شهر بازی در بام لند واقع شده. کلوپ پاندا نخستین کلوپ ورزشی کودکان در شهر مشهد است که توانسته است محیطی جذاب، ایمن و مقرونبهصرفه را برای خانوادهها و فرزندانشان به وجود بیاورد. دیدن زیبایی های شهر تهران از بالای این برج، بسیار جذاب و به یادماندنی است که حتما باید تجربه کنید. محصولی است با طراحی زیبا و رنگبندی شاد و هیجان انگیز که توجه کودک را به خود جلب کرده و ساعتها کودک را به بازی کردن سرگرم می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن