گزارش بی طرفانه سؤالات بی پاسخ را در جکوزی بادی آشکار می کند

هر فرد در زمان استفاده از حمام در حالت عادی حدود ۱۸۰ لیتر آب مصرف مینماید. اگر قصد سفارش جکوزی پیش ساخته را د

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

هر فرد در زمان استفاده از حمام در حالت عادی حدود ۱۸۰ لیتر آب مصرف مینماید. اگر قصد سفارش جکوزی پیش ساخته را دارید باید توجه بفرمایید که هر فرد با ورود به جکوزی حدود بیست دقیقه از امکانات ماساژ جکوزی استفاده می­کند. جکوزی قدرت عضلات را کم نمی کند وقتی فرد در محیط گرم قرار می گیرد، عروق مرکزی اش تنگ و عروق محیطی بدنش گشاد می شوند و گردش خون در عضلاتش افزایش پیدا می کنند. جکوزی بادی نوعی جکوزی پیش ساخته است که قیمت و زمان راهاندازی آن نسبت به جکوزیهای سرامیکی پایین­تر می ­باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن پمپ باد سرخود و نصب در کمترین زمان ممکن اشاره نمود. این جکوزی پیش ساخته بادی بدون نیاز به اتصال به سیستم لوله کشی وفاضلاب قابل استفاده است چون دارای پمپ تصفیه آب . به همین دلیل روی لبه جکوزی میتوان نشست. This ᠎data has ᠎be en gen​er᠎ated by GSA C᠎onte nt G​en᠎er ator Dem​ov ersi on᠎.

میتوان فشارسنج را بعد از هر بار باد کردن، به درون دریچه فرو برد و میزان باد را تنظیم کرد. میتوان آن را با شلنگ به جای دیگری انتقال داد و یا برای آبیاری باغ، باغچه و شست و شو استفاده کرد. این پمپ دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین آوردن درجه آب، روشن شدن جتها یا ماساژور آب، روشن و خاموش کردن گرمکن جکوزی، فیلتر کردن به منظور تمیز نگه داشتن آب و تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت میباشد. جکوزی بادی اینتکس و بست وی از سری محصولات پر طرفدار و پر فروش بادی می باشند که بسیار پرکاربرد و جایگزین مناسبی برای جکوزی های بتنی و سنگی خواهند بود که از قابلیت پرتابل بودن و قابل حمل و جابجایی بسیار ساده و آسان نیز برخوردار هستند و بدون نیاز به مصالح ساختمانی و کندن زمین و تنها با استفاده از یک سطح صاف و بدون شیب می توان در مدت زمان کوتاهی با کمک پمپ باد برقی دو کاره ای که بر روی تمامی جکوزی های بادی تعبیه شده است از داشتن یک جکوزی بادی پرتابل بهره مند بود. یک زیر انداز برای سالم ماندن در زیر محصول وجود دارد که از سوراخ شدن و پارگی احتمالی تا حد زیادی جلوگیری میکند. This a rt​icle h as ᠎been g enerated by G SA Con​te​nt᠎ Gen er​ator DEMO !

ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها میباشد. بدیهی است که هر شخص در بدو ورود به جکوزی در حدود بیست دقیقه از امکانات ماساژ جکوزی استفاده مینماید. در این نوع، آب آنها پس از هر بار استفاده تخلیه می­شود و برخی از آنها مجهز به المنت حرارتی برای گرم کردن آب هستند. برای تمیز نگه داشتن جکوزی،درپوشی از جنس پی وی سی طرح چرم و بسیار ضخیم در پمپ نصب میگردد. یک تیوپ باد شونده که توسط پمپ باد می گردد،توسط بستهای کمربند دار در طرفین نصب میگردد. به عبارتی گردش خون در ارگان های مرکزی از جمله احشای داخل شکم و ریه ها کاهش پیدا کرده و در ارگان های سطحی تر مثل عضلات و پوست بالا می رود. پمپ جت یا ماساژ جکوزیهای بادی Hiwater از چهار قسمت مختلف در داخل بدنه، آب را با فشار قابل تنظیم به نواحی کمر و پشت میزند. پمپ تصفیه پمپ تصفیه در سیستم جکوزی مانند کار پمپ تصفیه استخر میباشد آب را از کف جکوزی گرفته و پس از عبور از صافی اولیه به سمت صافیهای اصلی هدایت میکند. لاویتا. بایگانیشده از اصلی در ۹ سپتامبر ۲۰۱۲. برخی از جکوزیهای مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژِر، سیستم تزریق گاز ازن به منظور استرلیزه کردن آب، چراغهای زیر آب، چراغهای پسزمینه، صفحه کنترل کامپیوتری، رادیو، اسپیکر ضدآب، ریموت کنترل و بالشتک زیرسری میباشند.

درهنگام سفارش جکوزی خانگی باید به برخی از جکوزی­های مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژور، سیستم تزریق ازن برای استریل کردن آب، چراغ­های زیر آب، نور پس زمینه، پنل کنترل کامپیوتر، رادیو، بلندگوی ضد آب، ریموت کنترل و زیر کوسن توجه نمایید. جکوزی یکنفره مانند وان حمام بوده وجهت تأمین فشار مورد نیاز جتها از یک پمپ استفاده میکند. دریچههایی برای انتقال آب از بدنه داخلی جکوزی به درون پمپ وجود دارد. در این حالت بدن انسان برای تنظیف کاملاً آماده است زیرا آب به جسم چربیهای آلوده موجود بر روی پوست نفوذ کرده و به سادگی این چربیها آماده جدا شدن از بدن هستند لذا پس از این مرحله ماساژ شما به سادگی توسط بلوئرهای کف جکوزی و مقدار کمی شامپوی مایع کل جکوزی را تبدیل به یک وان پر از کف خواهید کرد. این جکوزی پیش ساخته اینتکس ابعادی معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر) داشته که ظرفیت آب 795 لیتری را به همراه خواهد داشت. توسط این دستگاه می توانیم دمای آب جکوزی را تا حداکثر 40 درجه سانتی گراد افزایش دهیم. در بسیاری از جکوزی ها، جت در کف جکوزی طراحی شده و قرار می گیرد اما در جکوزی پرتابل بادی Hiwater مدل HW0702 در دیوارههای جکوزی، تعبیه شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن