بین بگ چیست ؟

وزن آن کم و چیزی در حدود 3 الی 4 کیلوگرم است که یکی از خاصیت های مهم بین بگ ها به شمار می آید و به راحتی قابل

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

وزن آن کم و چیزی در حدود 3 الی 4 کیلوگرم است که یکی از خاصیت های مهم بین بگ ها به شمار می آید و به راحتی قابل حمل کردن و جابه جایی است. پس از مراحل برش و دوخت پرکردن گرانول را شروع می کنند. شما خریداران عزیز ، بهتر است تمام توجه خود را بر روی قیمت این نوع مبلمان معطوف نکنید و به احساس راحتی و همچنین زیبایی و از همه مهمتر کیفیت دوخت و تولید توجه کنید. در مورد نوع رویه ای که در ساخت این مدل مبلمان راحت استفاده می شود ، باید بگوییم که سطح محصول شما یا می تواند از صندلی جدا شود ، در این صورت می توان آن را به راحتی شستشو داد. اما اگر بصورت یکپارچه بر روی بدنه بین بگ دوخته شده باشد با استفاده از شوینده های مناسب و سازگار با نوع جنس این نوع مبلمان را تهیه و به تمیزی محصول پرداخت. لبه دوخته نشده باقیمانده را باز کنید. امروزه لوازم خانگی روز به روز مدرن تر می شود و آن وسیله ای که به خوبی بتواند نیازهای بیشتری از انسان ها را درون خانه برطرف کند و راحتی بالاتری داشته باشد به خوبی می تواند جای خود را در میان مردم باز کند .  This a rt᠎icle was w ri᠎tt en with GSA  Conte​nt  Gen erat᠎or  DEMO!

5پارچه را به سمت بالا باز کنید و باید یک طرف آن، یک منحنی متقارن زیبا داشته باشید. یکی از ویژگی های مبل شنی و یا بین بگ وزن کم آن، حدودا ۳ تا ۴ کیلو گرمی می باشد که به راحای می توان آن جا به جا کرده و یا حتی داخل خودرو قرار داده و با خود به سفر برد. اگر رویه بکار رفته دربین بگ ها قابلیت جدا شدن را داشته باشد به سادگی می توان مورد شستشو قرار داد. از طرفی مبل شنی را می توان برای هر مکانی مورد استفاده قرار داد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. بین بگ انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در هنگام نشستن روی آن مانند خمیر بازی به هر شکلی فرم بدن داشته باشد را پوشش خواهد داد. بین بگ و یا مبل شادی از اجزایی مانند: آستر که بیرونی ترین لایه آن می باشد و نقش نگهداری از ریزدانه های درون آن را دارد و این ریز دانه ها معمولا از جنس گرانول و یونولیت ساخته می شود که چون نرم و لطیف و سبک هستند که ریز بودن این دانه ها به فرم پذیری بیشتر آن کمک می کند. بین بگ ها نسبت به دیگر مبل های بادی سوراخ نمی شود و در مقابل هر نوع اشیاء تیز مقاوم می باشد.

Th is  post was do ne  with GSA Con tent  Gen erator Dem oversion.

در مبل های شنی و یا بین بگ ها می توان از پارچه های جیر و یا نخی و یا فوم های چرمی استفاده نمود که فرق این دو نوع پارچه تنها این است که پارچه های چرمی نسبت به پارچه های نخی از استحکام کمتری برخوردار است و اما پارچه ای هم از لحاظ ظاهری به زیبایی چرمی نمی باشد. قابلیت شست و شو را دارد و وزن آن 60 کیلو گرم است که وزن مناسبی دارد و با استراحت روی آن جا به جا نمی شود. بسیاری از افراد مبل های بیگ بنگ را برای کارکردن با کامپیوتر و استراحت های کوتاه مدت استفاده می کنند . همه کودکان شایسته این هستند که یک مکان راحت داشته باشند که بتوانند بر روی آن استراحت کنند، فیلم ببینند یا کتاب بخوانند. مهمترین نکته در مورد انتخاب بین بگ یا هپی چیر، توجه به متریال تولیدی آن است، اگرچه این سبک از مبلها بهدلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچههای بسیار مقاوم تهیه میشوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوکتیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدیها از پارچه بیکیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید. This content h᠎as  be᠎en gen​erat ed with GSA Con​tent G ener᠎ator  DE MO !

دو تکه پارچه را به ابعاد 114 در 81 سانتیمتر برش دهید. بین بگ ها به صورت تک نفره، دو نفره و سه نفره نیز موجود می باشند و هرشخصی می تواند بستگی به نیاز خود هر کدام را خریداری نمایند. البته بین بگ ها با ساختار های مختلف مربعی و مستطیلی شکل با الگو برداری از مبل های راحتی نیز در بازار موجود می باشند که بنا به سلیقه فردی و نوع نیاز می توان تهیه نمود. در حالی که بسیاری از وسایل مورد نیاز برای ساخت صندلی بین بگ کودک در فروشگاهها موجود است، آیا ترجیح نمیدهید یکی از آنها را به اندازه فرزندتان بسازید؟ یک صندلی بین بگ که از نظر اقتصادی هم بسیار بهصرفه است، میتواند برای آنها مناسب باشد. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت صندلی بین بگ و سایر مبلمان، نوع پارچه ای است که برای روکش آنها استفاده شده است. پارچه را مانند نان باگت از وسط تا کنید و لبه های دوخته شده را مطابقت دهید. برای این کاربرد بهتر است برای داخل بین بگ از مواد سنگین تر استفاده شود و رویه آن محکم دوخته شود. اگر دوخت ها محکم دوخته نشوند ، این مسئله می تواند به یک مسئله جدی تبدیل شود زیرا مبل شنی پاره می شود و برای دوخت دوباره آن لازم است.

This data was done  by GSA C ontent Gener ator DE MO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن