اثبات اینکه جکوزی بادی واقعا کار می کند

جکوزی بادی حرفهای ارزان قیمت اینتکس دارای یک سیستم گرمایشی است که به وسیله صفحه کنترل کارایی خود را نشان میده

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی بادی حرفهای ارزان قیمت اینتکس دارای یک سیستم گرمایشی است که به وسیله صفحه کنترل کارایی خود را نشان میدهد. گزینه بسیار مناسبی به جای جکوزی های بتنی بوده و از نظر قیمت 1 چهارم قیمت جکوزی بتنی است . از جکوزی پیش ساخته میتوان در باشگاه های ورزشی , منزل برای رفع خستگی روزانه , آب درمانی افراد در مراکز آب درمانی و بسیاری از کاربرد های دیگر . از جکوزی بادی آماده برای استراحت و رفع خستگی در آب میتوان بهره برد و در مکان هایی مانند منزل , ویلا , باشگاه های ورزشی , مراکز آب درمانی استفاده کرد . جکوزی بادی اینتکس از حجم و وزن بسیار کمی برخوردار میباشد و در دسته جکوزی های پرتابل قرار میگیرد و میتوان در باشگاه های ورزشی , مراکز آب درمانی , منزل برای رفع خستگی روزانه از آن استفاده نمود . همچنین قیمت جکوزی بادی پرتابل اینتکس نسبت به کیفیت و ویژگی ها خود بسیار مقرون به صرفه تر از جکوزی های سنتی و بتنی بوده به همین دلیل خرید و استفاده از آنها می تواند مانند جکوزی های غیر بادی نیاز های مصرف کنندگان را برطرف سازد.

This w as g enerated with G​SA C onte᠎nt Gen erat᠎or Demoversi​on!

علاوه بر این موارد قیمت خرید محصول پایین است و تمامی علاقه مندان توانایی خرید را دارند. جکوزی بادی اینتکس چهار کاره است و تمامی چهار عمل اصلی را که شامل گرم کردن آب , تصفیه آب , جت کردن با قدرت بالا , باد کردن جکوزی , را انجام میدهد . جکوزی بادی چهار نفره بست وی دارای 8 نازل جت است که میتوان گفت بهترین و کاملترین پمپ را دارد و چهار عمل لازم برای راه اندازی جکوزی را انجام میدهد که شامل باد کردن بدنه جکوزی , جت کردن آب , گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , تصفیه آب داخل جکوزی , میشود . از این رو فروش بالایی دارد و برای افراد میانسال بهترین گزینه محسوب می شود. جنس بدنه این جکوزی بادی ساخته شده از برزنت سه لایه ضخیم می باشند که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند . روی قسمت بالایی کارتن نیز عکسی بزرگ از محصول وجود دارد. یکی از ویژگی هایی که علاوه بر جکوزی های بادی در محصولات بادی نیز وجود داشته قابلیت تعمیر آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی می باشد. سال است که علاوه بر استفاده تفریحی، کاربرد درمانی نیز دارد. جکوزی بادی چراغ دار بست وی یکی از خاص ترین جکوزی هایی است که در این سال ها توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. C᠎on​tent w​as gen​erated with t he he lp of G SA​ Con te᠎nt G᠎enerator Dem ov ersion !

جنس بدنه جکوزی بادی اینتکس از پی وی سی با ضخامت 4 لایه و در طرح چرم تولید شده و ساختار داخلی بدنه از دو لایه پی سی ضخیم که در آن الیاف ابریشم مصنوعی به صورت تار های سیمی به صورت تار و پود به کار رفته که در برابر وزن آب و فشار آب و تکیه زدن اشخاص بسیار محکم و مقاوم است . دو عدد دستگیره در دو طرف جکوزی وجود دارند که میتوانید به صورت دو نفری دو طرف جکوزی بادی را محکم گرفته و بدون زحمت زیادی آن را بلند و جابهجا کنید. دو عدد کوسن بادی کوچک جهت جایگذاری در کف جکوزی به همراه محصول وجود دارد که به وسیله آن میتوانید همواره نشیمنگاهی نرم و راحت داشته باشید. جکوزی بادی اینتکس دارای کف پوش فومی بسیار نرم و راحت بوده و میتوان برای مدت طولانی در جکوزی نشست . در کف جکوزی بادی اینتکس تشک عایق قرار داده شده که علاوه بر افزایش مقاومت آن، از اتلاف گرما و انرژی جلوگیری میکند. این محصول در مقایسه با محصولات دیگر از این نظر خاص است که دارای لامپ های LED در رنگ های گوناگون می باشد و شما می توانید به سادکی نور این چراغ ها را تغییر داده و از ان در رنگ مورد نظر خود استفاده کنید که قطعا جلوه ای فوق العاده خاص را به این محصول بخشیده است.

نام برند بست وی در بالای قسمت رویه کارتن به خوبی دیده می شود، همچنین نوشته ی Lsy-Z-Spa در دو سمت جعبه بسته بندی جکوزی بادی قرار داده شده است، تمامی قسمت های کارتن بسته بندی تم مشکی داشته و همه ی تصاویر به صورت رنگی چاپ شده اند، بک راند صفحه ی اصلی تصویر چند نفر را نشان می دهد که در حال استفاده از جکوزی بادی بست وی می باشند، روی این قسمت چند آیکون به صورت عمودی قرار گرفته که به امکان تصفیه آب، جنس بدنه و درجه حرارت آب جکوزی بادی اشاره شده است، سمت چپ پایین صفحه ی جعبه نوشته ای مربوط به امکانات گرمایشی و راحتی جکوزی بست وی وجود دارد که در چند سطر چاپ شده است، قسمت کناری کارتن مشخصات فنی از جمله اندازه و ابعاد، ظرفیت محفظه آب، تعداد نفرات برای استفاده و سیستم گرمایشی وجود دارد، همینطور تصویر منوی آپشن های جکوزی بادی در کنار این تصویر قرار داده شده که با مشاهده ی آن می توانید نسبت به امکانات و نحوه ی استفاده از جکوزی بادی آگاه شوید، پایین این قسمت مراحل نصب، آّبگیری و استفاده از جکوزی بست وی را به کمک چند تصویر توضیح داده است، جهت حمل آسان دو جای دستی در کناره ها تعبیه شده که دست به راحتی داخل آن رفته و می توان کنترل بهتری هنگام جا به جایی محصول داشت، برای نگهداری جکوزی بادی دو درب برای کارتن بسته بندی در نظر گرفته شده است که در قسمت بالا و پایین جعبه وجود دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن