5 نجات‌بخش نکات در مورد بازوبند شنا

بازوبند شنا بادی کودک اینتکس در طرح پو مدل کوچکتر از سری بازوبند بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان در آب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بازوبند شنا بادی کودک اینتکس در طرح پو مدل کوچکتر از سری بازوبند بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. از خصوصیات منحصر به فرد این کالا می توان به راحتی در راه اندازی و همین طور وزن کم آن اشاره کرد که شما به سادگی می توانید این محصول را با خود حمل کنید و همچنین این بازوبند دارای قیمت فوق العاده مناسبی نیز بوده که از دیگر مزایای خوب آن به شمار می رود. بازوبند شنا بادی اینتکس مدل 59642 کاربرد بسیار بالایی در آموزش شنا برای کودکان داشته و باعث یادگیری هر چه سریع تر و کمک در حفظ و ایجاد تعادل برای روی آب ماندن و جلوگیری ار ترس کودکان از فرو رفتن در آب میگردد، چرا که کودک با قرار دادن این محصول بادی بر روی بازوهای خود می تواند روی آب شناور بماند و همچنین محل استفاده این محصول به گونه ای است که کودک می تواند به راحتی با استفاده از آن شنا کند. • انواع بازوبند شنا برای تقویت اعتماد به نفس کودکان خردسال و ایجاد حس آزادی در استخر بسیار عالی است. بازوبندها یا به صورت کاملا بادشونده دورتا دور دست کودک را پوشش می دهند یا دارای دو وجه بادشونده و یک وجه بدون باد و ساده هستند که زیر بازوی کودک قرار می گیرد که در این صورت آزادی بیشتری برای حرکات دست ها در آب وجود دارد.

آنها به شناور ماندن بچه ها در آب کمک می کنند و در عین حال به آنها احساس آزادی می دهند و همچنین اجازه می دهند به طور مستقل در استخر پا بزنند و حرکت کنند. این مزیت به کودکان اجازه میدهد تا دمیدن حباب در آب و هرگونه آب بازی و آب پاشی را تجربه کنند، که همه اینها بخشهای حیاتی فرآیند یادگیری شنا برای کودکان هستند. برخلاف بازوبندها که دستهای کودک را بالای سینه نگه میدارند و حرکت دستها را محدود میکنند، جلیقههای شنا به خوبی روی بدن قرار میگیرند و به کودکان اجازه میدهند، دامنه حرکتی کامل داشته باشند. آنها یک کمک شناور بسیار خوب و کاربردی هستند، بنابراین با کمک تجهیزات شناور شنا به کودک کمک کنید تا سطح ایمنی او در آب افزایش یابد. بازی های آبی یكی از بهترین راه هایی هستند كه موجب افزایش هماهنگی بین اعضای بدن كودك شده و همچنین كمك می كند او با بدنش اونس بگیرد.

در صورت خرید این بازوبند شنا بادی کودک با شماره تلفن های موجود در سایت اینتکس حاصل فرمایید. اگرچه بازوبند شنا بادی حرکات دستها را محدود می کند، اما کودک را نزدیک سطح آب نگه می دارد. • همیشه هنگام قرار گرفتن در آب یا نزدیک استخر و ساحل بر کودکان نظارت کنید. • جلیقهای را انتخاب کنید که از پارچه نئوپرن نرم ساخته شده باشد، زیرا نه تنها گرمای بیشتری را در آب خنکتر ایجاد میکند، بلکه از چروکیدگی نیز جلوگیری میکند زیرا از مواد بسیار نرم هستند. بازوبندها در حالت ایده آل برای کودکان بیشتر کارایی دارد و برای بزرگسالان حالت شناوری ایجاد نمی کند. وسایل شناور زیادی نیز برای ایمن نگه داشتن کودکان نوپا و خردسالان در آب وجود دارد. این بازوبند شنا ابعاد نسبتا کوچکی دارد و برای استفاده سنین 6 الی 12 سال مورد استفاده قرار می گیرد و همانطور که قابل مشاهده است طراحی آن بسیار ساده و در عین حال زیباست که به دلیل داشتن رنگ فوق العاده زیبا و چشم نواز باعث شده تا در روحیه کودک عزیز شما تاثیر مثبت داشته باشد و در حین استفاده از آن حس خوبی را به کودک منتقل کند. حتی اگر وسیلهای برای باد کردن آنان در دسترستان نیست، امکان باد کردن آنان با دهان نیز وجود دارد. ᠎Post has been gen᠎er​at ed  by GSA Co ntent Ge᠎nerato᠎r ​DE MO!

لوازم شنا برای تفریحات آبی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و همانطورکه از نامشان مشخص می باشد برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند، بنابراین شما عزیزان می توانید به وسیله این بازوبند شنا بادی اینتکس با طراحی کودکانه، در هنگام تفریحات آبی به راحتی شنا کنید.این محصول رده سنی خاصی داشته و کودکان 3 تا 6 سال می توانند از این محصول بادی کاربردی استفاده کنند.استفاده و راه اندازی این کالا بسیار ساده است و با توجه به اینکه مخزن باد شونده آن ها بسیار کوچک است شما می توانید به سادگی اینکار را انجام دهید به طوریکه حتی نیازی به پمپ باد نباشد، البته از سوی دیگر شما می توانید برای باد کردن محصول نیز حتی از پمپ باد (قابل خریداری از شرکت اینتکس) استفاده کنید. برای خرید بازوبند شنا بادی کودک اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود. آنها می توانند به کودکان کمک کنند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و شنا را زودتر یاد بگیرند. وسایل کمک شناور مانند جلیقه شنا، ژاکت شنا، بازوبند شنا و تیوپ و حلقه شنا برای حمایت از کودکان در آموزش شنای آسان و افزایش اعتماد به نفس آنها در آب طراحی شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن